Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوگل در ویدئویی جدید، طراحی پیکسل 7 پرو را فاش کرد

گوگل در ویدئویی جدید، طراحی پیکسل 7 پرو را فاش کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رویداد بزرگ رونمایی از سخت‌افزار‌های گوگل، هفته آینده، در 6 اکتبر (14 مهر) برگزار می‌شود و این شرکت در حال حاضر مشغول ایجاد انتظار و هیجان برای آن است. در جدیدترین مورد، گوگل ویدیوی را منتشر کرده که در آن طراحی پیکسل 7 پرو را به نمایش می‌گذارد.

در این ویدیو، ما گوشی را از زوایای زیاد و در هر سه رنگ آن که قبلاً به‌طور رسمی تایید شده است می‌بینیم. این رنگ‌ها، Obsidian (معروف به سیاه/خاکستری تیره)، Snow (معروف به سفید) و Hazel (معروف به چیزی که نه سفید است و نه سیاه) نامیده می‌شوند.

کمتر از 24 ساعت پیش، یک افشاگری جامع، همه مشخصات پیکسل 7 پرو را فاش کرد. بر این اساس، انتظار می‌رود تراشه G2 ننسور در راس این گوشی قرار گرفته و با 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

در قاب پشتی نیز یک سیستم دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت که دارای سنسور جدیدی خواهد بود (سنسور GM1 سامسونگ در مقایسه با Sony IMX586 سال گذشته در پیکسل 6 پرو). دوربین سلفی نیز همچنان 11 مگاپیکسل رزولوشن خواهد داشت، اما تغییر سنسور (به 3J1 جدید سامسونگ) به این معنی است که این دوربین، فوکوس خودکار را دریافت می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی ZTE از گوشی آکسون 40 اولترا نسخه فضایی رونمایی کرد

شایعه شده است که نمایشگر مانند سال گذشته باقی خواهد ماند، یعنی یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی LTPO اولد با وضوح +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی. باتری نیز مشابه سال گذشته است، یعنی همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 30 واتی و شارژ بی‌سیم استاندارد Qi.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>