Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشاری تصاویری جدید از جانشین گوشی تاشوی P50 Pocket هواوی با رویت در پایگاه داده TENAA

انتشاری تصاویری جدید از جانشین گوشی تاشوی P50 Pocket هواوی با رویت در پایگاه داده TENAA

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی 6 سپتامبر (15 شهریور) از سری میت 50 (Mate 50) با حداقل چهار گوشی رونمایی خواهد کرد. اما ممکن است یک دستگاه غافلگیرکننده نیز در این رویداد وجود داشته باشد زیرا پایگاه داده TENAA چین، به‌تازگی تصاویری از یک گوشی هوشمند تاشو را منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد جانشین P50 Pocket هواوی (که در دسامبر سال گذشته رونمایی شد) باشد.

این دستگاه که در حال حاضر تنها با شماره مدل «BAL-AL80» شناخته می‌شود و دومین گوشی تاشوی هواوی خواهد بود، طراحی افقی بزرگ‌تر تاشو را انتخاب کرده است. البته متاسفانه این تصاویر با مشخصات دقیق آن همراه نیستند.

این تصاویر یک طراحی دو رنگ ظاهراً شیشه‌ای و چرمی را نشان می‌دهند که دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه است. نسلی قبلی این گوشی، یعنی P50 Pocket از یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض (120 درجه‌ای) و یک دوربین 32 مگاپیکسلی ویژه که قابلیت تصویربرداری از طیف UV را نیز داراست، بهره می‌برد.

تنها مشخصات قطعی ذکر‌شده برای این گوشی، ظرفیت باتری 4260 میلی‌آمپر ساعتی آن است که البته برای این دستگاه تاشو، بسیار بزرگ است (260 میلی‌آمپر ساعت بزرگتر از P50 Pocket).

همچنین مطالعه کنید
گوگل پیکسل 7 در مقابل شیائومی 12: کدام یک پرچمدار اصلی بازار گوشی‌های کامپکت است؟

یکی دیگر از گوشی‌های فاش‌شده هواوی با کد CHA-AL80 که بسیار کمتر مورد توجه قرار گرفته، به‌نظر می‌رسد یک میان‌رده نسبتاً استاندارد با اثر انگشت‌خوان کناری باشد. طبق گفته این رگولاتور، این دستگاه دارای یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی است.

البته هر دو گوشی موردنظر سیستم‌عامل هارمونی را اجرا می‌کنند، چراکه هواوی چند سال پیش به‌دلیل تحریم‌ها مجبور شد از اندروید فاصله بگیرد. همچنین، هر دو گوشی تنها دارای اتصال 4G هستند زیرا این شرکت نمی‌تواند قطعات 5G را تامین کند.

به هر حال، آیا این تاشو جدید در یک رویداد متمرکز بر سری میت ظاهر می‌شود یا نه هنوز مشخص نیست.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>