Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ در سکوت خبری، گوشی گلکسی M13 را معرفی کرد

سامسونگ در سکوت خبری، گوشی گلکسی M13 را معرفی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ امروز و در سکوت خبری، یک گوشی پایین‌رده جدید را معرفی کرد. این محصول جدید، بخشی از سری A فوق‌العاده موفق سامسونگ نیست. گلکسی M13 عضوی از خانواده بسیار گیج‌کننده‌ و کمتر شناخته‌شده M است.

همانطور که رقم اول نام گلکسی M13 به وضوح نشان می‌دهد، این محصول، یک دستگاه پایین‌رده است که ظاهراً باید ارزان‌قیمت نیز باشد، اگرچه ما نمی‌توانیم در مورد قیمت آن اظهار نظر کنیم چراکه سامسونگ هنوز قیمتی را برای آن اعلام نکرده است.

این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی +FHD با بریدگی V شکل برای دوربین سلفی، چیپست اگزینوس 850، رم 4 گیگابایتی، 64 یا 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. پیکربندی دوربین‌های گلکسی M13 در قاب پشتی، شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8، یک دوربین 5 مگاپیکسلی f/2.2 فوق‌عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی f/2.4 است. تصاویر سلفی این دستگاه نیز توسط یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.2 ثبت می‌شوند.

گلکسی M13، سیستم‌عامل اندروید 12 را در تحت رابط کاربری One UI Core 4.1 سامسونگ اجرا می‌کند. کلمه “هسته (Core)” در این رابط کاربری، به این معنی است که همه ویژگی‌هایی که در رایط کاربری اصلی One UI 4.1 وجود دارند، به دلیل سخت‌افزار ضعیف‌تر، در این دستگاه پشتیبانی نمی‌شوند. این نسخه گلکسی M13 از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند، اگرچه بر اساس افشاگری‌های اخیر، احتمالاً به‌زودی نسخه 5G این گوشی نیز معرفی می‌شود. گلکسی M13 قرار است در رنگ‌های سبز تیره، نارنجی مسی و آبی روشن عرضه شود. این گوشی دارای دو سیم‌کارت و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تصاویر ثبت‌شده با دوربین فوق‌عریض 150 درجه‌ای گوشی iQOO 9 Pro

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>