جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
لپ تاپ لنوو تینک پد X1 یوگا 2024 با پردازنده میتیور لیک اینتل معرفی شد

لپ تاپ لنوو تینک پد X1 یوگا 2024 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

لنوو به‌صورت رسمی از نسخه‌ی 2024 لپ تاپ تینک پد X1 یوگا (Lenovo ThinkPad X1 Yoga 2024) رونمایی کرد. این مدل به پردازنده‌های سری میتیور لیک (Meteore lake) اینتل مجهز است و جانشین لپ‌تاپ‌های نسل ۸ لنوو با پردازنده‌های نسل سیزدهمی سری رپتور لیک (Raptor Lake) اینتل خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های جدیدترین لپ‌تاپ لنوو، با اِروتِک همراه باشید.

لپ تاپ لنوو تینک پد X1 یوگا 2024 با پردازنده میتیور لیک اینتل معرفی شد

مشخصات لپ تاپ لنوو تینک پد X1 یوگا 2024

اگرچه لنوو نسخه‌ی ۲۰۲۴ لپ تاپ تینک پد X1 یوگا را به پردازنده‌ی میان‌رده‌ی Core Ultra 7 155U اینتل مجهز کرده است، اما این دستگاه همچنان بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های یوگا را حفظ می‌کند. این نسخه دارای یک لولای ۳۶۰ درجه‌ای است که با استفاده از آن می‌تواند به تبلت تبدیل شود. فرم فاکتور و طراحی لپ‌تاپ جدید لنوو همچنین به‌گونه‌ای است که می‌توان آن را برای راحتی بیشتر روی پایه یا میز قرار داد. قاب این لپ‌تاپ یک طراحی نازک دارد و وزن جدیدترین نسخه‌ی لنوو تینک پد X1 یوگا به ۱٫۳۵ کیلوگرم می‌رسد. همچنین باید اشاره کرد که بدنه‌ی لپ‌تاپ موردبحث از جنس آلیاژ آلومینیومی هواپیمایی است و ضخامتی ۱۵٫۵ میلی‌متری دارد.

لپ تاپ لنوو تینک پد X1 یوگا 2024 با پردازنده میتیور لیک اینتل معرفی شد

لنوو تینک پد X1 یوگا 2024 از یک پنل اولد با رزولوشن 2.8K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. پورت‌های این لپ‌تاپ نیز شامل یک درگاه HDMI 2.1، دو پورت تاندربولت 4، دو پورت USB-A و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا می‌شود. لپ‌تاپ مذکور همچنین از فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision) و گواهی مقاومت نظامی MIL-STD-810H برخوردار است.

لپ‌تاپ لنوو تینک پد X1 یوگا 2024 در فروشگاه آنلاین چینی JD.com با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی رؤیت شده است و اگرچه هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد، اما این محصول در نهایت با برچسب قیمتی ۱۵٬۹۹۹ یوان (حدود ۲٬۲۱۴ دلار) به فروش خواهد رسید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *