جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
شیائومی از پروژکتور Xming Q5 با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای رونمایی کرد

شیائومی از پروژکتور Xming Q5 با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی شیائومی پروژکتور Xming Q5 را روانه بازار کرد. در این مطلب به بررسی مشخصات کلیدی و برچسب قیمتی این گجت کاربردی خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی پروژکتور Xming Q5

از منظر ساختار ظاهری، پروژکتور Xming Q5 شیائومی دارای طراحی مدرن و کم‌جا است و به واسطه ارتفاع 17.5 سانتی‌متری و وزن 1.4 کیلوگرمی خود، قابلیت حمل بسیار آسانی دارد. این پروژکتور “رزولوشن 1080p، نسبت کنتراست 1500:1 و روشنایی 280 لومنی” را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این گجت کاربردی به واسطه پشتیبانی از پروتکل رمزگشایی 4K و +HDR10، «وضوح و عمق رنگ» را برای کاربر به نمایش گذاشته و تجربه بصری فراگیرتری را برای وی رقم می‌زند.

پروژکتور Xming Q5 شیائومی دارای موتور نوری سفارشی‌سازی‌شده و کاملاً محصورشده PhotonX است و به همین دلیل مشکلات رایج مرتبط پروژکتورهای مجهز به موتورهای نوری محصورنشده مانند «نشت نور، ورود گرد و غبار، اعمال نویز و اتلاف حرارت» را به همراه نداشته و خروجی بصری «قابل اطمینان و واضحی» را برای کاربران خود به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، این پروژکتور از چرخش ژیروسکوپی با زاویه کامل (360 درجه‌ای) پشتیبانی کرده و در پخش محتوای تصویری از «موقعیت‌ها و زوایای مختلف» انعطاف‌پذیری بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد. همچنین این گجت کاربردی به نسل یازدهم موتور تصویر TruLife مجهز بوده و قادر است با تنظیم «دمای رنگ و میزان شفافیت» تصاویر غنی از رنگ‌های پرجنب و جوش را با وضوح بسیار بالایی به نمایش بگذارد.

از نظر منظر سیستم صوتی، Xming Q5 شیائومی به دو بلندگوی 3 واتی با پشتیبانی از جلوه‌های صوتی فراگیر استریو مجهز می‌باشد. علاوه بر این، این پروژکتور به صورت یکپارچه با سایر دستگاه‌ها و گجت‌های هوشمند شیائومی ادغام شده و با پشتیبانی از فرمان‌ها و دستورات صوتی، بستر مناسبی برای نظارت و کنترل آسان خانه‌های هوشمند را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

Xming Q5 از گواهینامه SGS (حداقل رساندن نور آبی) پشتیبانی کرده و از این رو سلامتی چشم را در هنگام تماشای طولانی‌مدت تضمین می‌کند. همچنین این پروژکتور به واسطه پشتیبانی از سیستم تطبیقی هوشمند Global System 3.0 قابلیت‌هایی نظیر «تصحیح خودکار کیستون (عدم پخش محتوا در حالت ذوزنقه‌ای در هنگام پخش از زوایای غیرمستقیم)، فوکوس خودکار، اجتناب از موانع و تراز خودکار نمایش» را ارائه داده و به فرآیند راه‌اندازی سهولت می‌بخشد. علاوه بر این، این گجت کاربردی از پخش بدون آگهی محتوای بصری پشتیبانی کرده و برای تجربه بصری روان‌تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

شیائومی از پروژکتور Xming Q5 با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای رونمایی کرد

پروژکتور Xming Q5 شیائومی به پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 مجهز بوده و به واسطه بهره‌مندی از فضای ذخیره‌سازی داخلی 32 گیگابایتی، امکان ذخیره‌سازی «برنامه‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و سایر محتواهای چندرسانه‌ای» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از منظر گزینه‌های اتصال نیز، این محصول به پورت‌های «HDMI 2.0 و USB 2.0» و جک هدفون مجهز بوده از اتصال به شبکه بی‌سیم Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است این گجت کاربردی از طریق سیستم‌عامل اندروید 13 عملکرد خود را به نمایش گذاشته و به واسطه پشتیبانی از از نسخه اکسپرس Tencent Launcher به کاربران خود اجازه می‌دهد به شبکه‌های پخش خانگی محبوب (مانند نتفلیکس، اپل تی وی، دیزنی و ..) و سایر کتابخانه‌های محتوا دسترسی داشته باشند. این پروژکتور دارای توان مصرفی اسمی 65 واتی بوده، در هنگام ارائه عملکرد صدایی کمتر از 28 دسی‌بل تولید می‌کند و نسبتاً بی‌صدا است.

گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی

پروژکتور Xming Q5 شیائومی در یک گزینه رنگی ترکیبی «سبز نعنایی و سفید» با برچسب قیمتی 140 دلاری از طریق وب‌سایت فروشگاهی JD به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *