جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
کاهش درصد کسب جوایز برتر ویکند لیگ بازی EA FC 24، خشم طرفداران را برانگیخت!

کاهش درصد کسب جوایز برتر ویکند لیگ بازی EA FC 24، خشم طرفداران را برانگیخت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رقابت برای نسخه‌های ویژه‌ی برخی از بازیکنان، یکی از جذابیت‌های اصلی محتوای هفتگی ویکند لیگ (Weekend League) بازی EA Sports FC 24 به حساب می‌آید که این هفته حول محور لیگ ۱ فرانسه و با نسخه‌ی ویژه‌ی کیلیان امباپه می‌چرخید.

بازیکن‌‎هایی که ویکند لیگ جدید را زودتر از بقیه به پایان رساندند، از بهتر بودن جوایز این هفته نسبت به گذشته غافلگیر شدند. اگرچه الکترونیک آرتز هرگز درصد کسب بازیکنان در ویکند لیگ را به اشتراک نمی‌گذارد اما کیلیان ام‌باپه که به‌عنوان بهترین بازیکن EA Sports FC 24 شناخته می‌شود، همراه با عثمان دمبله در میان جوایز ویکند لیگ مکرراً ظاهر می‌شدند.

این موضوع باعث شد تا برخی از استریمرها، جوایز بهتر ویکند لیگ موردبحث را به اطلاع سایر بازیکن‌های EA Sports FC 24 برسانند و بسیاری از مخاطبان به‌سرعت با به پایان رساندن مسابقات باقی‌مانده به این جوایز دست یابند. با این حال، الکترونیک آرتز با یکی از حساب‌های رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) خبر داد که مشکلی که «نتایج ناخواسته» را ارائه می‌کرد، شناسایی و برطرف شده است.

پاسخ الکترونیک آرتز منجر به خشم و ابراز ناامیدی طرفداران بازی EA Sports FC 24 شد، چرا که ام‌باپه و دمبله بخشی از جوایز احتمالی ویکند لیگ جدید هستند. با این وجود، EA شانس کسب این دو بازیکن را پایین‌تر آورد تا علاقه‌مندان را ترغیب به استفاده از پول واقعی کند.

در همین راستا، بسیاری از بازیکنان در توییتر و ردیت به انتقاد از سیاست‌های الکترونیک آرتز پرداختند و وضعیت ناپایدار سرورها و کمبودهای گیم‌پلی بازی EA Sports FC 24 را یادآور شدند. باید منتظر ماند و دید که آیا EA در نهایت به‌صورت رسمی به این انتقادات پاسخ خواهد داد یا خیر.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *