Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ال جی از لپ تاپ های جدید سری Gram با اندازه‌های مختلف رونمایی کرد

ال جی از لپ تاپ های جدید سری Gram با اندازه‌های مختلف رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیش از آغاز نمایشگاه CES 2024، ال جی به معرفی از محصولات جدیدی مانند لپ تاپ های جدید سری Gram با نام «LG Gram Pro 2024»، تلویزیون‌های Mini LED، مانیتورها و موارد دیگر پرداخته بود و از قبل می‌دانستیم که این محصولات قرار است در نمایشگاه بین‌المللی CES 2024 که در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) و در شهر لاس وگاس برگزار می‌گردد، به نمایش گذاشته شوند. همراه با لپ‌تاپ Gram Pro 2024 اما ال جی از سری استاندارد لپ تاپ های Gram هم رونمایی به عمل آورده است که در ۴ اندازه‌ی مختلف برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. برای آشنایی با مشخصات این لپ‌تاپ‌ها، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ‌تاپ‌های LG Gram

لپ‌تاپ‌های جدید سری Gram در اندازه‌های ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچی روانه‌ی بازارها می‌شوند و طبق گفته‌های کمپانی ال جی، وزن بسیار سبکی دارند و برای آن‌هایی که زیاد اهل جابه‌جایی و رفت‌وآمد هستند، گزینه‌ی ایده‌آلی محسوب می‌شوند. دو مدل ۱۶ و ۱۷ اینچی این لپ‌تاپ‌‌ها با گزینه‌ی بدون صفحه‌ی لمسی و همراه با صفحه‌ی لمسی برای خرید موجود خواهند شد که از حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و رزولوشن WQXGA یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی بهره می‌برند. این در حالی است که دو مدل ۱۵ و ۱۴ اینچی از صفحه‌نمایشی با رزولوشن‌های FHD و WUXGA یا ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی استفاده می‌کنند و همان حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیتی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را ارائه می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید
لپ‌تاپ لنوو Legion 9i همراه با کارت گرافیک RTX 4090 انویدیا عرضه می‌شود

از نظر قابلیت‌های صوتی نیز باید خاطرنشان کرد که هر دو لپ‌تاپ LG Gram 17 و LG Gram 16 به دو اسپیکر ۲ واتی مجهز شده‌اند و لپ‌‎تاپ‌های Gram 15 و Gram 14 از دو بلندگوی ۱.۵ واتی بهره‌مند هستند. هر ۴ لپ‌تاپ دارای کیفیت صدای HD با فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) بوده و یک وبکم IR با رزولوشن FHD و میکروفون دوگانه را در اختیار کاربران می‌گذارند.

ال جی از لپ تاپ های جدید سری Gram با اندازه‌های مختلف رونمایی کرد

تمامی لپ‌تاپ‌های سری Gram ال جی با پردازنده‌های Intel Core Ultra 7 اینتل و کارت گرافیک‌های آنبرد Intel Arc برای خرید موجود خواهند شد و از سیستم خنک‌کننده‌ی دوگانه جهت دفع گرما بهره می‌گیرند. این لپ‌تاپ‌ها تا سقف ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD و ۳۲ گیگابایت رم را نیز ارائه می‌دهند. مدل ۱۶ و ۱۷ اینچی دارای باتری ۷۷ وات‌ساعتی است، در حالی که توان مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی با یک باتری ۷۲ وات‌ساعتی تأمین می‌شود.

لپ‌تاپ‌های جدید ال جی با برنامه‌ی «Gram link» در دسترس قرار می‌گیرند که امکان به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها، صفحه‌نمایش و موارد دیگر را بین لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند فراهم می‌کند. در زمینه‌ی گزینه‌‌های اتصال این لپ‌تاپ‌ها نیز شاهد دو پورت USB 3.2 نسل ۲، دو پورت USB 4 نسل ۳، یک پورت Type-C و یک پورت HDMI هستیم.

انتظار می‌رود که جزئیات قیمت و تاریخ عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های جدید سری Gram در تاریخ دیگری مشخص شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>