Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لنوو از لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 با نمایشگر لمسی چرخشی رونمایی کرد

لنوو از لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 با نمایشگر لمسی چرخشی رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

لنوو از لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 با صفحه‌‌نمایش لمسی ۳۶۰ درجه‌ای و پوشش چشمگیر ۱۰۰ درصدی طیف رنگی sRGB رونمایی کرد. لپ‌تاپ همه‌کاره‌ی جدید لنوو برای رفع نیازهای حرفه‌ای و شخصی کاربران طراحی شده است و از ویژگی‌های جالب توجهی نظیر یک صفحه‌نمایش باکیفیت و طراحی انعطاف پذیر بهره می‌برد. برای آشنایی با مشخصات لپ‌تاپ جدید لنوو و قیمت مدل‌های مختلف آن، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga لنوو

لنوو از لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 با نمایشگر لمسی چرخشی رونمایی کرد

لپ‌تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 لنوو، گزینه‌های گوناگونی را به کاربران ارائه می‌کند و در مدل‌های مختلفی با پردازنده‌های Core i5-1335U یا Core i7-1355U اینتل و رایزن R5-7530U پرو AMD در دسترس قرار می‌گیرد. این موضوع در گزینه‌های رم و حافظه‌ی داخلی این لپ‌تاپ نیز قابل مشاهده بوده و امکان انتخاب از ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD تا ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD وجود دارد.

برجسته‌ترین ویژگی لپ‌تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 لنوو، طراحی سبک و باریک این محصول بوده که تنها ۱.۲۶ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۱۷.۲۳ میلی‌متر است. این لپ‌تاپ دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی ۱۲۰۰P با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ همراه با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۸۲.۷ درصدی می‌باشد و از حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیتی برخوردار است تا از دید واضح در شرایط نوری مختلف اطمینان حاصل کند.

کمپانی لنوو تمرکز خود در طراحی لپ‌تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 را به افزایش کیفیت صدا با فناوری ارتقایافته‌ی دالبی معطوف کرده و این محصول جدید، ویژگی‌های کاربردی و مناسبی نظیر صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، تشخیص اثرانگشت، سیستم خنک‌کننده‌ی مخصوص بازی و طراحی کلاسیک TrackPoint قرمز را ارائه می‌دهد.

برای افزایش طول عمر باتری، لپ‌تاپ جدید لنوو به یک باتری ۴۶ وات‌ساعتی با قابلیت ۱۲.۲ ساعت کار پشت‌سرهم و ۸.۸ ساعت کار اداری کم‌مصرف مجهز شده است. گزینه‌های اتصال این لپ‌تاپ نیز جامع و فراگیر هستند و شامل ۲ پورت USB-A 3.2 نسل ۱، یک پورت USB-C، یک پورت تاندربولت ۴، یک پورت HDMI 2.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون می‌شوند.

لنوو از لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 با نمایشگر لمسی چرخشی رونمایی کرد

شایان ذکر است که جدیدترین لپ‌تاپ برند لنوو موفق شده تا ۲۶ تست استاندارد نظامی سخت‌گیرانه را با موفقیت پشت سر بگذارد، موضوعی که استحکام و دوام بی‌نظیر این محصول در شرایط مختلف را نشان می‌دهد. پردازنده‌ی نسل سیزدهم اینتل Core i7-1355U در مدل پیشرفته، عملکرد کارآمد چندوظیفه‌ای (مولتی‌تسکینگ) و سرعت پردازش سریع را برای طیف وسیعی از کارها، از بازی کردن و گیمینگ تا کارهای اداری، تضمین می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
لنوو پردازنده گرافیکی RTX 3080 را در تمام نسخه‌های نسل چهارم ThinkPad X1 Extreme قرار داده است

علاوه‌بر این‌ها، لپ‌تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 لنوو از چندین مشخصه‌ی اضافی بهره می‌برد که عملکرد و تجربه‌ی کاربری این محصول را بیش از پیش بهبود می‌دهد و به اتصال پرسرعت WiFi-6E مجهز شده تا از اتصال اینترنت سریع و پایدار، اطمینان حاصل کند. طراحی ارگونومیک این لپ‌تاپ نیز یک صفحه‌کلید ضدپاشش با ساختار مقعر و حرکت کلید ۱.۵ میلی‌متری جهت فراهم کردن تجربه‌ی تایپ راحت‌تر را دربرگرفته است. در ضمن، پد لمسی بزرگ ۱۱۵ میلی‌متری لنوو هم برای کنترل حساس و دقیق ارتقا داده شده و نسبت به قبل ناوبری و کارایی بهبودیافته‌تری دارد.

لنوو برای افزایش سهولت استفاده، لپ‌تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 را به یک قلم با قابلیت شارژ خودکار مجهز کرده که با قرار گرفتن در جایگاه مخصوص خود شارژ می‌شود و یک شاتر فیزیکی دوربین با نام «ThinkShutter» نیز برای بهبود حریم خصوصی استفاده شده است.

علاوه‌بر قابلیت‌های فنی لپ‌تاپ جدید لنوو، این کمپانی با عدم استفاده از پلاستیک در بسته‌بندی این محصول و به‌کارگیری مواد سازگار با محیط زیست، بر روی مسئولیت‌پذیری زیست محیطی تأکید داشته است.

قیمت لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga لنوو

لنوو از لپ تاپ ThinkPad S2 Yoga 2023 با نمایشگر لمسی چرخشی رونمایی کرد

مدل‌های مختلف لپ‌تاپ جدید لنوو به شکل زیر قیمت‌گذاری شده‌اند:

  • مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i5-1335U اینتل با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD با قیمت ۶۹۹۹ یوان (۹۸۰ دلار)
  • مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i7-1355U اینتل با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD با قیمت ۸۹۹۹ یوان (۱۲۶۰ دلار)
  • مدل مجهز به پردازنده‌ی رایزن R5-7530U پرو AMD با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD با قیمت ۵۷۹۹ یوان (۸۱۲ دلار)

هم‌اکنون امکان پیش‌خرید لپ‌تاپ ThinkPad S2 Yoga در سایت JD.com فراهم شده و انتظار می‌رود که پیش‌سفارش‌ها در تاریخ ۲۹ دسامبر (۸ دی) به دست مشتریان برسند. شایان ذکر است که آن دسته از خریدارانی که همین حالا این محصول را پیش‌خرید کنند، از ۱۰۰ یوان (۱۴ دلار) تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>