جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ردمی واچ 5 لایت با طراحی جذاب و برچسب قیمتی 50 دلاری معرفی شد!

ردمی واچ 5 لایت با طراحی جذاب و برچسب قیمتی 50 دلاری معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از گذشت یک ماه از عرضه ردمی واچ 5 اکتیو (Redmi Watch 5 Active)، کمپانی ردمی از یک عضو جدید خانواده واچ 5 تحت عنوان «ردمی واچ 5 لایت/ Redmi Watch 5 Lite» رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و مشخصات این گجت کاربردی و جذاب با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی ردمی واچ 5 لایت

ردمی واچ 5 لایت تا حد زیادی به مدل اکتیو سری ردمی واچ 5 شباهت داشته و به عنوان یک نسخه ارتقاءیافته از این ساعت روانه بازار می‌شود. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه مستطیلی‌شکل از جنس «TPU/ پلاستیک نرم» با وزن «29.2 گرمی» بوده و به یک نمایشگر آمولد 1.96 اینچی با «رزولوشن 502 در 410 پیکسلی و حداکثر روشنایی 600 نیتی» مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است این نمایشگر با ارائه بیش از 200 واچ فیس مبتنی بر فضای ابری (استایل‌های چینش، رنگ، فونت و سایر عناصر قابل مشاهده روی ساعت)، که بیش از 50 مورد آن قابل شخصی‌سازی بوده و بیش از 30 مورد آن از حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always-on Display) پشتیبانی می‌کند، دست کاربران خود را در انتخاب فیس واچ موردعلاقه خود باز می‌گذارد.

ردمی واچ 5 لایت با طراحی جذاب و برچسب قیمتی 50 دلاری معرفی شد!

ردمی واچ 5 لایت بر اساس سیستم‌عامل HyperOS عملکرد خود را ارائه داده و با گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید 6 (یا بالاتر) و iOS 12 (یا بالاتر) سازگار است. علاوه بر این، این گجت از دستیار مجازی الکسا، نمایش انواع ایموجی و زبان هندی پشتیبانی می‌کند. همچنین یک بلندگو و دو میکروفون با پشتیبانی از حذف نویز محیطی (ENC) تعبیه‌شده بر روی این ساعت هوشمند، امکان برقرارسازی تماس‌های تلفنی واضح در بستر شبکه بلوتوث (نسخه 5.3) را فراهم می‌کنند.

ردمی واچ 5 لایت با طراحی جذاب و برچسب قیمتی 50 دلاری معرفی شد!

علاوه بر این، این ساعت هوشمند به سنسورهای «ضربان قلب و ردیاب سطح اکسیژن خون (SpO2)» مجهز بوده و از بیش از 150 تمرین ورزشی در محیط‌های باز و بسته پشتیبانی می‌کند. همچنین این گجت به واسطه دریافت گواهی 5 ATM در برابر آب مقاوم بوده و امکان استفاده از آن در ورزش‌های آبی نظیر «شنا» و ارزیابی عملکرد در هنگام شنا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

ردمی واچ 5 لایت به یک باتری «470 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز بوده که به گفته شیائومی در صورت استفاده عادی عمر آن تا «18 روز» و شرایط استفاده مداوم عمر آن به حداکثر «12 روز» می‌رسد. از سایر مشخصات برجسته این گجت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از دکمه جانبی چندمنظوره
  • بهره‌مندی از موقعیت‌یاب (GPS) داخلی

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

ردمی واچ 5 لایت در 2 گزینه رنگی «مشکی» و «طلایی روشن» با بند قابل‌تنظیم (از 135 تا 200 میلی‌متر) در 5 گزینه رنگی «سفید، صورتی روشن، سبز نعنایی، زرد لیمویی و مشکی» و برچسب قیمتی «4000 روپیه‌ای/ 50 دلاری» از طریق وب‌سایت شیائومی هند به فروش می‌رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *