جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سوییچ بات K10 پلاس پرو، کوچکترین جاروبرقی رباتیک دنیا معرفی شد!

سوییچ بات K10 پلاس پرو، کوچکترین جاروبرقی رباتیک دنیا معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند سوییچ‌بات یک جاروبرقی رباتیک جدید به نام «سوییچ بات K10 پلاس پرو» (SwitchBot K10+ Pro) را با قیمت ۴۱۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرد. این محصول که با لقب «اولین جاروبرقی کوچک رباتی دنیا» معرفی شده است، از ویژگی‌هایی جذاب بهره می‌برد. برای آشنایی با مشخصات جاروبرقی رباتیک سوییچ بات K10 پلاس پرو، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات جاروبرقی رباتیک سوییچ بات K10 پلاس پرو

جاروبرقی رباتیک جدید برند سوییچ‌بات برای مقابله با مناطق صعب‌العبور طراحی شده است و با پوشش نزدیک به ۱۰۰ درصدی و طراحی جمع‌و‌جور، می‌تواند به‌راحتی زیر مبل‌ها، بین صندلی‌ها و گوشه‌وکنار خانه حرکت کند. سوییچ بات K10 پلاس پرو به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند رادار LDS مبتنی‌ بر لیزر و سنسور تشخیص فاصله‌ی PSD مجهز شده و با بهره‌گیری از آن‌ها قادر است تا ضمن عبور از موانع، اطراف مبلمان و داخل فضاهای تنگ و بسته‌ی خانه را به‌طور مؤثرتری تمیز کند.

جاروی رباتیک موردبحث همچنین حداکثر قدرت مکش ۳٬۰۰۰ پاسکال را ارائه می‌دهد و در جمع‌آوری گردوغبار، خرده‌ریزه‌ها و موهای حیوانات خانگی نسبت به مدل قبلی خود، یعنی K10 پلاس، کارآمدتر است. جاروبرقی رباتیک جدید سوییچ‌بات از پروتکل Matter هم پشتیبانی می‌کند که با دستیار آمازون الکسا، گوگل هوم (Google Home) و اپل هوم (Apple Home) سازگار است، اما برای اتصال کامل به SwitchBot Hub 2 نیاز دارد.

سوییچ بات K10 پلاس پرو، کوچکترین جاروبرقی رباتیک دنیا، عرضه شد!

این جاروی رباتیک از یک برس لاستیکی ضد گره‌خوردگی استفاده می‌کند که به‌طور ویژه برای جلوگیری از گیر کردن مو طراحی شده است و ویژگی کاربردی و مفیدی خصوصاً برای خانواده‌های دارای حیوانات خانگی خواهد بود. برس مذکور را نیز می‌توان به‌سادگی تمیز کرد. علاوه‌ بر این، جاروبرقی رباتیک سوییچ بات K10 پلاس پرو در حالت «بی‌صدا» (Silent) با سطح نویزی معادل ۴۵ دسی‌بل کار می‌کند و با کم‌ترین سروصدا به تمیزکاری خود ادامه می‌دهد.

جاروبرقی رباتیک سوییچ بات K10 پلاس پرو از یک مخزن و کیسه‌ی گردوغبار ضد باکتری ۴ لیتری برخوردار است که تنها باید چهار بار در طول سال خالی شود. این محصول همچنین به‌لطف عمر باتری طولانی‌اش، می‌تواند تا ۲۲۵ متر مربع را تنها با یک بار شارژ کامل تمیز کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *