جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی واچ FE سامسونگ به‌زودی رونمایی خواهد شد!

گلکسی واچ FE سامسونگ احتمالاً به‌زودی رونمایی خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیش از این شایعاتی مبنی بر تلاش سامسونگ برای توسعه یک نسخه ارزان‌قیمت از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ و رونمایی از این نسخه در کنار «سری گلکسی واچ 7 و حلقه هوشمند گلکسی رینگ» در رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) آتی این کمپانی به گوش می‌رسید. اکنون با توجه به صفحه پشتیبانی محصول قرار داده‌شده بر روی وب‌سایت‌های انحصاری سامسونگ برای مناطق «انگلستان» و «کشورهای حوزه آمریکای شمالی و لاتین»، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد این نسخه را تحت عنوان «گلکسی واچ 4 (2024)» به بازار عرضه کند. این در حالی است که گواهی TDRA از این ساعت هوشمند تحت عنوان «گلکسی واچ FE» یاد می‌کند!

در حالیکه حضور این گجت با شماره مدل «SM-R861» در این صفحات وب به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره دارد، اما متاسفانه این منابع هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات کلیدی یا قابلیت‌های منحصر به فرد این دستگاه را در اختیار ما قرار نمی‌دهند! با این حال، کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) ضمن انتشار نام گلکسی واچ FE سامسونگ بر روی وب‌سایت رسمی خود، از پشتیبانی این گجت از شارژ بی‌سیم با سرعت «5 واتی» خبر داد.

همچنین در حالیکه گزارشات متعددی به قصد سامسونگ برای عرضه نسخه FE گلکسی واچ در سطح بین‌المللی از جمله بازارهای ایالات متحده آمریکا اشاره دارند، با این حال تاکنون مشخص نیست که این گجت با کدام یک از دو نام «گلکسی واچ FE» یا «گلکسی واچ 4 (2024)» به بازار عرضه خواهد شد!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *