جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از ساعت های هوشمند جدیدی برای کودکان رونمایی کرد

شیائومی از ساعت های هوشمند جدید برای کودکان رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی دو ساعت هوشمند جدید برای کودکان را روانه‌ی بازار کرد. این ساعت‌های هوشمند که Mitu Kids Watch 7 و Mitu Kids Watch 7X نام دارند، به‌ترتیب با قیمت ۵۹۹ یوان (حدود ۸۲ دلار) و ۷۹۹ یوان (تقریباً ۱۱۰ دلار) به فروش می‌رسند.

ساعت هوشمند Mitu Kids Watch 7 از یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردارست، در حالیکه Mitu Kids Watch 7X با ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. ساعت‌های هوشمند جدید شیائومی ویژگی‌هایی متمرکز بر ایمنی، ارتباط اجتماعی و سرگرمی را در اولویت قرار می‌دهند و گزینه‌های مناسبی برای والدینی هستند که می‌خواهند کودکان خود را ایمن و متصل به اینترنت نگه‌دارند.

هر دو ساعت هوشمند جدید شیائومی به یک سیستم رهگیری موقعیت مکانی بهبودیافته مجهز شده‌اند که از GPS با فرکانس دوگانه برای ردیابی دقیق بهره می‌گیرد و برای والدین امکان نظارت بر موقعیت مکانی فرزندشان را به‌طور هم‌زمان فراهم می‌کند. اگر کودکان از منطقه‌ی تعیین‌شده خارج شوند یا مدت زمان زیادی در یک منطقه‌ی خاص باقی بمانند، این سیستم رهگیری به والدین هشدارهای لازم را خواهد داد. ساعت‌های هوشمند جدید شیائومی همچنین می‌توانند تاریخچه‌ی مسیر راه‌رفتن کودکان در ۹۰ روز اخیر را ارائه دهند.

Mitu Kids Watch 7 و Mitu Kids Watch 7X در فضاهای سربسته مانند مراکز خرید از هوش مصنوعی جهت اطمینان از ردیابی مداوم کودکان کمک می‌گیرند. قابلیت دیگری با نام 3D Floor Positioning 2.0 نیز سطح ایمنی را با استفاده از فشارسنج و GPS برای ردیابی دقیق طبقه‌ای که کودک در آن قرار دارد، بهبود می‌دهند.

گجت‌های پوشیدنی مذکور با قابلیت‌های ارتقایافته‌ی تماس ویدیویی به بازار می‌آیند. دوربین‌های دوگانه‌ی این ساعت‌های هوشمند که از یک دوربین کناری ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند، در مقایسه با مدل‌های قبلی شیائومی از وضوح و کیفیت بهتری برخوردارند و به والدین اجازه می‌دهند تا نگاه بهتری از فرزندان و محیط اطرافشان به‌دست آورند.

هر دو ساعت هوشمند شیائومی برای کودکان به صفحه‌نمایش ۱٫۶۸ اینچی IPS TFT مجهز هستند و از WeChat و QQ و Alipay پشتیبانی می‌‌کنند که به کودکان اجازه می‌دهد تا با دوستان و خانواده‌ی خود در ارتباط بمانند.

این ساعت‌های هوشمند، ۱۸ حالت ورزشی و پنج عملکرد معاینه‌ی فیزیکی را ارائه می‌‎کنند تا کودکان بیشتر به انجام فعالیت‌های ورزشی تشویق شوند. مقاومت تا عمق ۲۰ متری آب نیز خیال کودکان را از بازی کردن حتی در حین باران راحت خواهد کرد. دستیار هوش مصنوعی Xiao AI هم قابلیت‌های تعاملی متعددی نظیر به‌روز‌رسانی اطلاعات مربوط به وضعیت آب‌وهوا، داستان‌گویی و حتی اتصال خانه‌ی هوشمند را فراهم می‌کند.

شیائومی ساعت‌های هوشمند Mitu Kids را جهت افزایش شارژدهی به باتری ۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است. از آن‌جایی که این دو گجت پوشیدنی از سیستم مصرف انرژی کم و الگوریتم‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهره می‌برند، ساعت‌های هوشمند شیائومی در طول روز شارژدهی کاملی خواهند داشت.

ساعت Mitu Kids Watch 7 که قیمت بیشتری نسبت به 7X دارد، دارای ویژگی‌های پایش سلامت مختلفی مانند نظارت بر ضربان قلب است و حتی می‌تواند احساسات، میزان استرس، خستگی مغز و چشم را نظارت کند و اطلاعات دقیقی از سلامت کودکان را ارائه دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *