Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از نسخه SU7 ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 رونمایی کرد

شیائومی از نسخه SU7 ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چندی پیش شیائومی از اولین خودروی الکتریکی خود تحت عنوان “شیائومی SU7” رونمایی کرد. اگرچه در حال حاضر این خودرو در دسترس عموم مردم قرار نگرفته، اما توانسته است در سراسر نقاط جهان بازخوردهای مثبتی را از علاقه‌مندان به دنیای فناوری دریافت نماید. حالا به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد از تب و تاب‌های حول خودرو شیائومی SU7 به نفع خود استفاده کرده و با عرضه سایر محصولات خود در طراحی و رنگ‌های مشابه با این خودرو، بر میزان فروش سایر دستگاه‌های خود نیز بیفزاید. از این رو، این کمپانی به‌تازگی از نسخه SU7 ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 در نسخه‌های رنگی مشابه با خودرو شیائومی SU7 رونمایی کرده است.

مشخصات کلیدی نسخه SU7 ساعت شیائومی واچ S3

کمپانی شیائومی همواره نقش فعالی را در بازار فناوری‌های پوشیدنی (خصوصاً مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند) از خود ایفاء کرده است. در ماه اکتبر سال 2023 میلادی این کمپانی از ساعت هوشمند جدید خود تحت عنوان شیائومی واچ S3 با پشتیبانی از سیستم عامل HyperOS و قابلیت اتصال سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) با قیمت 999 یوان (140 دلار) رونمایی کرد. به تازگی نیز این کمپانی گزینه رنگی “سبز زیتونی” نسخه SU7 این ساعت را با برچسب قیمتی 1099 یوانی (155 دلاری) به بازار معرفی کرده است. اما این ساعت هوشمند چه مشخصاتی دارد؟

شیائومی از نسخه SU7 ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 رونمایی کرد

گزینه رنگی “سبز زیتونی” این ساعت دارای “قاب سرامیکی سبز” و “بند سیلیکونی به رنگ سبز زیتونی” است. قاب سرامیکی این ساعت بسیار بادوام است و مقاومت بسیار بالایی را در برابر بروز خط و خش از خود نشان می‌دهد. بند سیلیکونی این ساعت، ظاهر زیبای آن را تکمیل می‌کند و تناسبی از زیبایی و راحتی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این ساعت با ارائه جلوه‌های صوتی موتور و پخش صداهایی مربوط به سرعت خودرو در حین رانندگی، به ارتباط هر چه بیشتر میان راننده و خودرو بهبود می‌بخشد.

همچنین مطالعه کنید
مشاهده ساعت هوشمند متا با یک دوربین بر روی صفحه نمایش در یک اپلیکیشن!

شیائومی از نسخه SU7 ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 رونمایی کرد

نسخه SU7 ساعت شیائومی واچ S3 از “صفحه نمایش دایره‌ای‌شکل امولد 1.43 اینچی با تراکم پیکسلی 326 (PPI)، نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیتی” بهره می‌برد. حاشیه اطراف نمایشگر این ساعت قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند متناسب با استایل خود، استایل ساعت هوشمند را نیز تغییر دهد.

این ساعت هوشمند با استفاده از سیستم عامل HyperOS عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد و به واسطه “نظارت بر خواب و ضربان قلب، ردیابی استرس و ..” از سلامت روانی و جسمانی کاربر محافظت می‌کند. از سایر مشخصات نسخه SU7 ساعت شیائومی واچ S3 می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پشتیبانی از سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای دو بانده
  • بهره‌مندی از عمر باتری 15 روزه
  • پشتیبانی از قابلیت اتصال eSIM برای برقراسازی تماس‌ها از طریق شبکه مستقل

نسخه SU7 ساعت شیائومی واچ S3 بر اساس رنگ‌های خودرو شیائومی SU7، در 4 گزینه رنگی “توسی، آبی، سبز زیتونی و مشکی” و با قیمت 1099 یوان (معادل 155 دلار) به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>