Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انیمیشن ماریو 2 تأیید شد و تاریخ اکران گرفت

انیمیشن ماریو 2 تأیید شد و تاریخ اکران گرفت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بعد از موفقیت گسترده‌ی انیمیشن «The Super Mario Bros. Movie»، که در سال ۲۰۲۳ میلادی موفق به فروش ۱٫۳۶ میلیارد دلاری شد، نینتندو و استودیوی ایلومینیشن سرانجام به‌طور رسمی اعلام کردند که دنباله‌ای برای این اثر در دست ساخت قرار دارد. نینتندو در جریان توییتی جدید نه‌تنها به تأیید ساخت این انیمیشن پرداخت که تاریخ اکران آن را نیز مشخص کرد. به این ترتیب، انیمیشن ماریو 2 در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۶ (۱۴ فروردین ۱۴۰۵) در ایالات متحده‌ی آمریکا اکران خواهد شد و در طول ماه آوریل به سینماهای سایر کشورها نیز راه پیدا خواهد کرد.

شیگرو میاموتو، خالق ماریو، در روز این شخصیت محبوب (۱۰ مارس) همراه با کریس ملداندری، تهیه‌کننده‌ی انیمیشن ماریو و مؤسس کمپانی ایلومنیشن اینترتینمنت، از بازگشت کارگردانان فیلم اول خبر داد و تأیید شد که آرون هورواث و مایکل ژلنیک برای کارگردانی انیمیشن ماریو 2 نیز برخواهند گشت. اعضای تیم پاریسی استودیوی ایلومینیشن مراحل استوری‌برد کردن صحنه‌ها و طراحی «محیط‌های جدید» را آغاز کرده‌اند و ساخت انیمیشن نیز «به‌زودی» آغاز می‌شود. سازندگان انیمیشن ماریو 2 همچنین اطمینان خاطر دادند که بر روی جزئیات این اثر تمرکز زیادی خواهند داشت تا آن را در بهترین حالت ارائه دهند.

همچنین مطالعه کنید
بر اساس برخی از شایعات منتشرشده کمپانی EA از ساخت بازی Battlefront 3 منصرف شده است

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره‌ی این انیمیشن در دسترس قرار ندارد اما توییتی که شعبه‌ی آمریکایی نینتندو اخیراً به اشتراک گذاشته، از «گسترش جهان ماریو» با یک داستان شاد و سرگرم‌کننده صحبت کرده است. از این رو، برخی بر این باورند که شاید توییت جدید نینتندو به سایر عناوین این شرکت مانند سری The Legend of Zelda اشاره دارد. باید یادآور شد که هم‌اکنون ساخت فیلم لایو اکشنی از سری زلدا در دستور کار نینتندو قرار گرفته است و این شرکت ژاپنی، سری فانتزی خود را به‌طور مشترک با سونی به سینماها خواهد آورد. با این حال، باید منتظر ماند و دید که آیا The Legend of Zelda همانند ماریو در دنیای انیمیشن نیز فرصت خودنمایی پیدا خواهد کرد یا خیر.

پاییز امسال بود که سری ماریو یک عنوان جدید دیگر با نام «Super Mario Bros. Wonder» را به علاقه‌مندان ژانر پلتفرمر ارائه داد و با استقبال چشمگیر بازیکنان نیز روبه‌رو شد، تا جایی که ۱۱٫۹۶ میلیون نسخه را تا پایان سال ۲۰۲۳ به فروش رساند. بازی‌های بزرگ سری ماریو در سال جاری میلادی شامل عناوین Luigi’s Mansion 2 HD و ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door برای کنسول نینتندو سوییچ می‌شوند و بازی موردانتظار Princess Peach! Showtime نیز در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>