Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایرباد آیتل S9 پرو با قابلیت های جذاب و قمیتی 10 دلاری معرفی شد

ایرباد آیتل S9 پرو با قابلیت های جذاب و قیمتی 10 دلاری معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته آیتل همزمان با اعلام تاریخ معرفی گوشی‌های جدید سری P55، از ایرباد آیتل S9 پرو (iTel S9 Pro) رونمایی کرد. دستگاهی که با وجود قیمت بسیار ارزانش، قابلیت‌های جذابی نظیر طول عمر باتری بالا و نویز کنسلینگ محیطی (ENC) مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. برای آشنایی با این ایرباد، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ایرباد آیتل S9 پرو

آیتل S9 پرو

آیتل S9 پرو دارای یک طراحی مینیمال با دو رنگ سرمه‌ای/مشکی و سبز روشن است. جوانه‌های آن از نوع داخل گوشی بوده و جوانه‌های آن نیز از جنس سیلیکون ساخته شده‌اند. از روی تصاویر منتشرشده می‌توان گفت که یا در ساخت بدنه ایرباد از یک پنل شفاف (Transparent) استفاده شده که درون آن را نمایان می‌کند و یا طرحی مشابه با آن روی بدنه کار شده است. این ایربادها دارای استاندارد IPX5 و مقاومت در برابر پاشش آب بوده و از عملکرد لمسی پشتیبانی می‌کنند.

از نظر صدا، آیتل S9 پرو مجهز به درایورهای تقویت باس 10 میلی‌متری است که برای تجربه صوتی فراگیر و صدایی قدرتمند طراحی شده‌اند. در هر دو ایرباد یک میکروفون تعبیه شده‌ است که به همراه فناوری حذف نویز محیطی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI ENC)، امکان برقراری تماس با صدایی شفاف را فراهم می‌سازد. میزان تاخیر این ایرباد نیز تنها 45 میلی‌ثانیه است و اگر آن را درون گوش خود قرار دهید به صورت خودکار فعال می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
تصویر ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پیش از رونمایی به اشتراک گذاشته شد

یک باتری 400 میلی‌آمپر ساعتی منبع تغذیه این محصول بوده و هر ایرباد نیز از یک باتری 40 میلی‌آمپر ساعتی داخلی بهره می‌برد. آیتل مدعی است که این محصول می‌تواند تا 40 ساعت پخش (همراه با کیس) را تضمین کند. شارژ این دستگاه توسط یک پورت USB-C صورت می‌گیرد و گفته شده با هر 10 دقیقه شارژ، 100 دقیقه می‌توان از آن استفاده کرد. این ایربادها از بلوتوث 5.3 نیز پشتیبانی می‌کنند.

آیتل S9 پرو 799 روپیه (حدوداً 10 دلار آمریکا) قیمت دارد و در رنگ‌های مشکی کهکشانی (Nebula Black) و سرمه‌ای ارائه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>