Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

امیزفیت از ساعت های هوشمند اکتیو و اکتیو اج رونمایی کرد

امیزفیت از ساعت های هوشمند اکتیو و اکتیو اج رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی امیزفیت (Amazfit) از دو ساعت هوشمند جدید خود به نام‌های «اکتیو» (Active) و «اکتیو اج» (Active Edge) رونمایی کرد. برای آشنایی با این مشخصات این ساعت‌های هوشمند جدید با اِروتِک همراه باشید.

ساعت هوشمند امیزفیت اکتیو دارای دو نسخه‌‌ی متفاوت با بدنه‌های آلیاژ آلومینیومی و فولاد ضد زنگ است. علاوه بر بدنه نیز این گجت ویژگی‌هایی مانند ردیابی GPS و تماس مستقیم بلوتوثی را پشتیبانی می‌کند. در طرف مقابل، ساعت هوشمند اکتیو اج مدل جان‌سخت‌تر و مقاوم‌تری به حساب می‌آید که در طراحی بدنه‌ی آن از پلی‌کربنات تقویت‌شده استفاده شده است. اگر هم به ضد آب بودن ساعت هوشمند خود اهمیت می‌دهید، باید گفت که اکتیو اج با تمرکز بیش‌تر بر ردیابی فعالیت‌های شما (حتی در زیر آب)، توانسته گواهی‌های لازم را بگیرد و تا عمق ۱۰۰ متری ضد آب باشد.

ساعت هوشمند امیزفیت اکتیو

امیزفیت اکتیو از صفحه‌نمایش ۱.۷۵ اینچی امولد (AMOLED) با وضوح تصویری ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسلی استفاده می‌کند. برای این ساعت هوشمند بندهای سیلیکونی و چرم گیاهی در دسترس قرار گرفته و با دریافت گواهی 5ATM تا عمق ۵۰ متری از نفوذ آب جلوگیری خواهد کرد.

بلوتوث ۵.۲ کم‌مصرف (BLE) با پشتیبانی از تماس بلوتوثی از طریق گوشی هوشمندی که با آن هم‌گام‌سازی کرده باشید، در این ساعت هوشمند تعبیه شده است. علاوه بر این، در این گجت پوشیدنی به آمازون الکسا و یک دستیار صوتی آفلاین که به شکل بومی اجرا می‌شود نیز دسترسی خواهید داشت. امیزفیت اکتیو با سیستم‌عامل «Zepp OS» از برنامه‌ها و بازی‌های کوچکی که از طریق برنامه‌ی زپ (Zepp) در گوشی‌های هوشمند قابل دانلود باشند، پشتیبانی می‌کند. کاربران این ساعت هوشمند هم‌چنین می‌توانند تا سقف ۲۵۰ مگابایت موسیقی بر روی امیزفیت اکتیو ذخیره نمایند.

امیزفیت از ساعت های هوشمند اکتیو و اکتیو اج رونمایی کرد

پایش سلامتی و بررسی سطح سلامت کاربران نیز به وسیله‌ی سنسور بیومتریک «BioTracker PPG» انجام می‌پذیرد. این سنسور می‌تواند ضربان قلب، اکسیژن خون، ساعت خواب و سطح اضطراب و استرس کاربران ساعت هوشمند امیزفیت را اندازه‌گیری کند. با تهیه‌ی این ساعت هوشمند، به هوش مصنوعی «Zepp Coach» و برنامه‌های سفارشی ورزشی، تمرینات بدن‌سازی و برنامه‌ریزی‌های ریکاوری بدنی آن نیز دسترسی خواهید داشت. گیرنده‌ی داخلی «GNSS» امیزفیت اکتیو، از ماهواره‌های GPS و QZSS و BEIDOU و GALILEO و GLONAASS پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
ایرباد Duopods A450 میوی با قابلیت پخش 45 ساعته موسیقی از راه می‌رسد!
امیزفیت از ساعت های هوشمند اکتیو و اکتیو اج رونمایی کرد
نگاهی به مشخصات و قابلیت‌های اصلی ساعت هوشمند امیزفیت اکتیو

باتری این ساعت هوشمند ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و طبق ادعاهای امیزفیت، با هر بار شارژ تا ۱۴ روز دوام خواهد آورد. در صورتی هم که از GPS به‌طور مداوم استفاده کنید، طول عمر باتری امیزفیت اکتیو به ۱۶ ساعت کاهش می‌یابد.

ساعت هوشمند امیزفیت اکتیو با رنگ‌بندی‌های مشکی (Midnight Black)، صورتی (Petal Pink) و بنفش اسطوخودوس (Lavender Purple) و با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می‌شود. در حال حاضر تنها در کشور آمریکا می‌توان امیزفیت اکتیو را سفارش داد اما این ساعت هوشمند به‌زودی برای سایر مناطق نیز موجود خواهد شد.

ساعت هوشمند امیزفیت اکتیو اج

ساعت هوشمند دیگر کمپانی امیزفیت، اکتیو اج، دارای نمایشگر ۱.۳۲ اینچی TFT LCD با وضوح تصویری ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی است. با چهار دکمه‌ی فیزیکی که در طراحی این ساعت هوشمند به‌کار رفته است، کنترل و مدیریت آن به‌آسانی انجام می‌پذیرد. از آن‌جایی که امیزفیت اکتیو اج به گواهی ضد آب قابل توجه 10ATM دست‌یافته، می‌توانید بدون نگرانی با این ساعت هوشمند تا عمق ۱۰۰ متری غواصی کنید. بیش از ۱۰۰ تصویر پس‌زمینه (واچ‌فیس) نیز برای این ساعت هوشمند تدارک دیده شده است و فعالیت کاربران در بیش از ۱۳۰ رشته‌ی ورزشی به شکل خودکار توسط اکتیو اج تشخیص داده می‌شود.

امیزفیت از ساعت های هوشمند اکتیو و اکتیو اج رونمایی کرد

این ساعت هوشمند از بلوتوث ۵.۰ کم‌مصرف (BLE) بهره می‌برد و به همان سنسور بیومتریک «BioTracker PPG» و گیرنده‌ی داخلی «GNSS» امیزفیت اکتیو دسترسی دارد. باتری اکتیو اج اما کمی بهتر از مدل اکتیو است و با ظرفیت ۳۷۰ میلی آمپر ساعتی، تا سقف ۱۶ روز در صورت استفاده‌ی معمولی و تا سقف ۲۰ ساعت با استفاده‌ی مداوم از GPS دوام خواهد آورد.

امیزفیت از ساعت های هوشمند اکتیو و اکتیو اج رونمایی کرد

ساعت هوشمند اکتیو اج با رنگ‌بندی‌های قرمز تیره (Lava Black)، مشکی (Midnight Pulse) و سبز نعنایی (Mint Green) در دسترس قرار می‌گیرد. برای این ساعت هوشمند نیز قیمت ۱۴۰ دلار در نظر گرفته شده است. مشابه ساعت هوشمند اکتیو، در حال حاضر تنها کاربران کشور آمریکا امکان سفارش دادن اکتیو اج را دارند اما این ساعت هوشمند به‌زودی برای سایر مناطق نیز عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>