Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی EA Sports FC 24

برای دریافت رایگان کارت «ارلینگ هالند» در بازی EA Sports FC 24 تنها چند روز فرصت دارید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیام جدیدی که درون بازی EA Sports FC 24 مشاهده شده و توسط کاربران شبکه‌‎های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود، وعده‌ی دریافت رایگان کارت بازیکنی که روی جلد این بازی خودنمایی می‌کند را به بازیکنان بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) می‌دهد. این پیام در واقع حاکی از در دسترس قرار گرفتن کارت مهاجم نروژی تیم منچستر سیتی، ارلینگ هالند، در حالت آلتیمیت تیم به شکل رایگان است. جهت اطلاع از جزئیات این موضوع با اِروتِک همراه باشید.

با توجه به پیام پاپ-آپی که به‌تازگی در بازی EA Sports FC 24 رؤیت شده، کارت بازیکن «ارلینگ هالند» برای تمامی بازیکنانی که تا تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) وارد بازی شوند، به شکل کاملاً رایگان اضافه خواهد شد. با وجود اینکه برای کسب این کارت تنها تا اولین روز ماه یازدهم میلادی فرصت دارید، «ارلینگ هالند» بیش از یک‌ماه بعد و در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) برای بازیکنان بخش آلتیمیت تیم بازی‌ EA Sports FC 24 در دسترس قرار می‌گیرد.

همان‌طور که در تصویر زیر هم می‌توانید مشاهده کنید، برای این نسخه از کارت «ارلینگ هالند» امتیاز ۸۷ در نظر گرفته شده است که نسبت به کارت معمولی او در بازی EA Sports FC 24، چهار امتیاز کم‌تر محسوب می‌شود.

کارت ارلینگ هالند در بازی EA Sports FC 24
تا اول نوامبر (۱۰ آبان) وارد بازی‌ EA Sports FC 24 شوید تا کارت «ارلینگ هالند» با امتیاز ۸۷ را حدود یک‌ماه بعد به شکل رایگان دریافت کنید.

تصمیم وقفه انداختن عرضه‌ی این کارت، احتمالاً به مدیریت ارز رایج بازی برمی‌گردد و کمپانی EA نمی‌خواهد با کاهش ارزش سایر کارت‌های بخش آلتیمیت تیم، اقتصاد و بازار بازی را به‌هم بریزد.

همچنین مطالعه کنید
یوبی سافت بازی اساسینز کرید 1 را بازسازی می‌کند

با این حال، تا وقتی که این کارت به بازی اضافه شود و در دسترس بازیکنان واجد شرایط قرار بگیرد، کارت‌های بسیار باارزش‌تر و بهتری به بازی اضافه خواهند شد. این موضوع واکنش بازیکنان عنوان EA Sports FC 24 در شبکه‌های اجتماعی را نیز در پی داشته است و تعجب گسترده‌ای در مورد این تصمیم کمپانی EA وجود دارد. فاصله‌ی زمانی بین واجد شرایط شدن برای دریافت کارت «ارلینگ هالند» و عرضه شدن رسمی آن برای بازیکنان به‌قدری زیاد است که تا آن موقع به ارزش این کارت به شکل قابل لمسی ضربه خواهد زد.

شایان ذکر است که این اولین اقدام شرکت EA در این زمینه به حساب نمی‌آید و این کمپانی پیش از این نیز با کارت «دیوید بکهام» در بازی‌های قبلی فیفا به بازیکنانی که وارد حساب کاربری خود می‌شدند، جایزه می‌داد.

بازی EA Sports FC 24 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس قرار دارد. با وجود برخی مشکلات فنی در زمان عرضه (مانند گلیچی که توپ را به دست بازیکنان می‌چسباند)، بازی فوتبالی جدید EA با اقبال عمومی مواجه شده است و تعداد بازیکنان بازی EA Sports FC 24 به‌تازگی از عدد چشم‌گیر ۱۱.۳ میلیون نفر نیز عبور کرد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>