Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی برخی از مشخصات ردمی بند 2 را منتشر کرد

شیائومی برخی از مشخصات ردمی بند 2 را منتشر کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری محصولات پوشیدنی جدید ردمی، فردا در کنفرانس سال نو ردمی 2023 (Redmi 2023) رونمایی خواهند شد. این محصولات شامل ساعت‌‌ها و بند‌هایی با نمایشگر بزرگ و هدفون‌هایی رنگارنگ می‌باشد. امروز نیز شیائومی رسما برخی از جزییات یکی از این محصولات، یعنی ردمی بند 2 (Redmi Band 2) جدید را منتشر کرد.

این دستگاه با نمایشگر بزرگ 1.47 اینچی عرضه خواهد شد. سطح صفحه‌نمایش 79 درصد بزرگتر از نسل قبلی و ضخامت بدنه آن 9.99 میلی‌متر است. علاوه بر این، ساعت ردمی واچ 3 (Redmi Watch 3) و هدفون ردمی بادز 4 نسخه جوانان (Redmi Buds 4 Youth Edition) نیز در کنفرانس سال نوی ردمی 2023 رونمایی خواهند شد.

ردمی بند 1

اولین نسل از ردمی بند در سال 2020 عرضه شد که دارای یک نمایشگر رنگی 1.08 اینچی TFT اینچی و عمر باتری 14 روزه بود. این دستگاه همچنین از نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر خواب و یادآوری‌های کم‌تحرکی نیز پشتیبانی می‌کرد. قیمت نسل اول این بند 14 دلار بود. طبق گزارشات، ردمی بند 2 با ویژگی‌ها و عملکردهای بهتری عرضه خواهد شد.

ردمی اسمارت بند پرو

در ماه‌های گذشته ردمی، از ردمی اسمارت بند پرو با صفحه‌نمایش 1.47 اینچی AMOLED نیز به‌صورت جهانی رونمایی کرده است. حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش این محصول، 450 نیت و PPI 282 است و از تنظیم خودکار روشنایی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای شیشه 2.5 بعدی است، از مقاومت 50 متری در برابر آب بهره برده و از بند سیلیکونی استفاده می‌کند. ردمی اسمارت بند پرو به شتاب‌سنج‌ها، ژیروسکوپ‌ها و نمایشگرهای ضربان قلب PPG مجهز شده و دارای بیش از 110 روش تمرینی است که 15 مورد از آنها، حالت‌های حرفه‌ای هستند. این محصول پوشیدنی از تشخیص میزان SpO2 (اکسیژن خون) نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
اپل واچ جان یک سالمند دیگر را نجات داد!

ردمی اسمارت بند پرو یک باتری 200 میلی‌آمپری دارد که با مکش مغناطیسی شارژ می‌شود. در حالت عادی، حدود 14 روز و در حالت صرفه‌جویی حدود 20 روز می‌توان از این بند استفاده کرد.

ردمی واچ 2 لایت

علاوه بر این، ردمی واچ 2 لایت نیز طی ماه‌های گذشته به‌صورت جهانی عرضه شده است. این ساعت دارای یک صفحه‌نمایش 1.55 اینچی LCD با وضوح 320 در 360 پیکسلی، پشتیبانی از GPS و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری است. ردمی واچ 2 لایت دارای یک باتری 262 میلی‌آمپر ساعتی است که با استفاده معمولی می‌تواند 10 روز دوام بیاورد. این دستگاه همچنین می‌تواند به مدت 5 روز تحت استفاده زیاد و 14 ساعت پس از روشن کردن GPS فعالیت کند.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>