Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت ویوواسمارت 5 گارمین با نمایشگر اولد بزرگتر و عمر باتری 7 روزه وارد بازار می‌شود

ساعت ویوواسمارت 5 گارمین با نمایشگر اولد بزرگتر و عمر باتری 7 روزه وارد بازار می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گارمین (Garmin) مچ‌بند تناسب اندام جدیدی را به نام ویوواسمارت 5 (vivosmart 5) معرفی کرد. این مچ‌بند جدید دارای یک نمایشگر اولد 66 درصد بزرگتر نسبت به مدل قبلی، با ابعاد 0.41 اینچ در 0.73 اینچ و وضوح 88 در 154 پیکسلی است.

ویوو اسمارت 5 گارمین دارای ویژگی‌های معمول سلامتی و تناسب اندام مانند نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، ردیابی فعالیت و گام شمار است. این مچ‌بند جدید می‌تواند سطح اکسیژن خون (وابسته به منطقه) و سطح استرس بدن را نیز اندازه‌گیری کند. ویوواسمارت 5 همچنین دارای یک ردیاب سیکل قاعدگی برای زنان است.

علاوه بر این، این دستگاه دارای ویژگی Fitness Age است که از سن تقویمی، فعالیت شدید هفتگی، ضربان قلب در حالت استراحت و BMI برای تخمین جوان‌تر یا مسن‌تر بودن بدن شما استفاده می‌کند!

همچنین یک ویژگی ایمنی و ردیابی برای فعالیت‌های منتخب در فضای باز در ویوواسمارت 5 وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با فشار دادن یک دکمه، از طریق یک پیام متنی هشدارهای کمکی را به مخاطبین اضطراری خود ارسال کنید. این هشدار که شامل موقعیت مکانی زنده شما است با استفاده از GPS تلفن متصل به ساعت، به دست می‌آید.

بقیه نکات برجسته ویوواسمارت 5 شامل هشدارهای اعلان هوشمند (برای تماس/پیامک/برنامه) و مقاومت در برابر آب با رتبه 5ATM است، به این معنی که لازم نیست هنگام شنا یا دوش گرفتن آن را از مچ خود جدا کنید.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی Omate از حلقه هوشمند "آیس رینگ" با پایش سلامتی رونمایی کرد

گارمین می‌گوید این مچ‌بند می‌تواند تا هفت روز عمر باتری را (البته بدون ردیابی اکسیژن خون در طول خواب) ارائه دهد، اما هنوز اندازه باتری این دستگاه را اعلام نکرده است.

ساعت ویوواسمارت 5 گارمین با نمایشگر اولد بزرگتر و عمر باتری 7 روزه وارد بازار می‌شود

جنس بدنه ویوواسمارت 5 از پلی‌کربنات است در حالیکه تسمه‌های قابل تعویض آن از سیلیکون ساخته شده‌اند. این مچ‌بند در رنگ‌های سفید، مشکی و نعنایی سرد با سه گزینه اندازه کوچک، متوسط ​​و بزرگ عرضه می‌شود. دو مورد اول 24.5 گرم وزن دارند، اما آخرین مورد کمی سنگین تر است و 26.5 گرم وزن دارد.

ویوو اسمارت 5 گارمین با دستگاه‌های آیفون و اندروید سازگار بوده و با قیمت 150 دلار به فروش می‌رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>