جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تجهیز 100 میلیون دستگاه سامسونگ تا پایان 2024 به هوش مصنوعی گلکسی!

تجهیز 100 میلیون دستگاه سامسونگ تا پایان 2024 به هوش مصنوعی گلکسی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی سامسونگ به‌تازگی از گوشی‌های سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد. با این حال، مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به رونمایی از “هوش مصنوعی گلکسی/ Galaxy AI” گره خورد و بخش قابل توجهی از این مراسم به معرفی قابلیت‌های این سرویس هوش مصنوعی مولد که توسط فضای ابری گوگل (Google Cloud) ارائه می‌شود، اختصاص داده شد.

در حالیکه کمی پیش‌تر کمپانی سامسونگ از انتشار هوش مصنوعی گلکسی برای مدل‌های قدیمی‌تر تا پایان نیمه اول سال جاری میلادی خبر داده بود، اکنون تائه‌مون روه (TM Roh/ رئیس بخش MX business کمپانی سامسونگ الکترونیک) از اتخاذ یک تصمیم جسورانه و جاه‌طلبانه خبر داد. به ادعای روه کمپانی سامسونگ قصد دارد حدود 100 میلیون از دستگاه‌های خود را تا پایان سال 2024 میلادی به هوش مصنوعی مولد Galaxy AI مجهز سازد.

روه در مصاحبه خود با وب‌سایت ET Telecom اظهار داشت:

در حالیکه توسعه هوش مصنوعی گلکسی برای ما هزینه‌بر است، اما کاربران قادرندتا پایان سال 2025 میلادی از قابلیت‌های این هوش مصنوعی مولد به صورت “رایگان” بهره ببرند. با این حال، این رویکرد با آغاز سال 2026 میلادی تغییر پیدا خواهد کرد. تحلیلگران ما بر این باورند که با گذشت زمان، استفاده از هوش مصنوعی مولد به بخش جدایی ناپذیری از زندگی بسیاری از انسان‌ها بدل خواهد شد. در این شرایط، ما با دو گروه از کاربران مواجه هستیم. گروه اول، کاربرانی که به استفاده رایگان از قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی تمایل دارند را در بر گرفته و گروه دوم کاربرانی که برای دریافت خدمات قوی‌تر حاضر به تقبل هزینه‌های مالی هستند را شامل می‌شود. ما در تصمیم‌گیری‌های آتی خود نیازهای هر دو گروه را مورد بررسی قرار داده و بر مبنای نتایج به‌دست‌آمده از این تحلیل‌ها، رویکرد جدیدی را اتخاذ خواهیم کرد.

علاوه بر این، روه در ادامه مصاحبه خود از قصد سامسونگ برای توسعه لپ‌تاپ‌های جدید توسط کارخانه نویدا سامسونگ برای عرضه در بازار داخلی کشور هند خبر داد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *