جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هندزفری بلوتوثی Accentum سنهایزر با حذف نویز فعال عرضه شد

هندزفری بلوتوثی Accentum سنهایزر با حذف نویز فعال عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند سنهایزر (Sennheiser) هندزفری بلوتوثی جدیدی با نام «Accentum» را روانه‌ی بازار کرد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های ایربادهای جدید سنهایزر، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Accentum سنهایزر

این ایربادها جدیدترین عضو خط تولید Accentum کمپانی سنهایزر به حساب می‌آیند، که شامل هدفون‌های مختلفی با نامی مشابه می‌شود. ایربادهای جدید سنهایزر دارای طراحی ارگونومیک و راحتی بوده و در چهار اندازه‌ی مختلف در دسترس قرار می‌گیرند. هندزفری بلوتوثی Accentum به مبدل‌های پویای ۷ میلی‌متری True Response مجهز است و نوید ارائه‌ی باس قوی و صدایی شفاف و واضح را می‌دهد. این هندزفری از قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی (ANC) و همچنین حالت شفافیت (Transparency) بهره می‌برد. امکان تنظیم شدت موردنظر کاربر نیز از طریق ژست‌های حرکتی یا برنامه‌ی Smart Control سنهایزر نیز فراهم شده است.

این برنامه یک اکولایزر ۵ بانده و ابزار ساندچک (Sound Check) را نیز برای ارائه‌ی امکان شخصی‌سازی بیشتر در اختیار کاربران می‌گذارد. این ایربادها از طریق پورت USB Type-C شارژ می‌شوند و همچنین از شارژ بی‌سیم Qi از طریق کیس شارژ پشتیبانی می‌کنند. طبق وعده‌های سنهایزر، با یک بار شارژ کامل هندزفری بلوتوثی Accentum، می‌توان عمر باتری ۲۸ ساعته (۸ ساعت با ایربادها و ۲۰ ساعت با کیس شارژ) را از این محصول انتظار داشت. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه‌ی این هندزفری بلوتوثی باید به برخورداری آن از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار، کدک‌های صوتی مختلفی مانند aptX ،LC3 ،SBC و AAC، پشتیبانی از بلوتوث 5.3 و صدای بلوتوث LE و Aoracast اشاره کرد.

پیش‌فروش هندزفری بلوتوثی Accentum سنهایزر در حال حاضر آغاز شده است. این ایربادها با رنگ‌بندی‌های مشکی و سفید و برچسب قیمتی ۱۲٬۹۹۰ روپیه (حدود ۱۵۵ دلار) به فروش می‌رسند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *