جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
اسپیکر ضد آب جدید انکر با توان خروجی 140 واتی معرفی شد

اسپیکر ضد آب جدید انکر با توان خروجی 140 واتی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند انکر (Anker) از یک اسپیکر ضد آب جدید به نام «Soundcore Boom 2 Plus» رونمایی کرد. این بلندگو حکم نسخه‌ی بهبودیافته‌ی مدل Boom 2 را دارد و نزدیک به فصل تابستان عرضه می‌شود. اسپیکر بلوتوثی جدید انکر به‌طور همزمان مقاومت در برابر آب را با فناوری صوتی پیشرفته ترکیب می‌کند. امکان پیش‌سفارش این محصول نیز هم‌اکنون وجود دارد و فروش رسمی آن از تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. برای آشنایی با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت بلندگوی ضد آب جدید انکر، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات اسپیکر Soundcore Boom 2 Plus انکر

این بلندگو از استاندارد ضد آب و ضد گردوغبار IPX7 بهره می‌برد و به‌راحتی می‌تواند در کنار استخر یا ساحل مورداستفاده قرار بگیرد. از طرف دیگر، باتری این اسپیکر با دوام ۲۰ ساعته و شارژ سریع ۳ ساعته، قادر است مهمانی‌های شما را در طول روز زنده نگه‌دارد.

بلندگوی بلوتوثی انکر با فناوری BassUp 2.0 کیفیت صدا را افزایش می‌دهد و خروجی باس را از ۱۰۰ وات به ۱۴۰ وات می‌رساند. اسپیکر Soundcore Boom 2 Plus شامل دو ووفر، رادیاتورهای غیرفعال (پسیو) و تیوترهایی برای ارائه‌ی صدای واضح و با کیفیت می‌شود. علاوه‌بر این، جدیدترین بلندگوی انکر به چراغ‌های LED مجهز شده است که با موسیقی هم‌گام می‌شوند و با استفاده از برنامه‌ی Soundcore قابل تنظیم هستند.

این اسپیکر به‌عنوان پاوربانک نیز عمل می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا گوشی خود را به‌راحتی شارژ کنید. ویژگی PartyCast 2.0 بلندگوی ضد آب موردبحث از اتصال حداکثر ۱۰۰ اسپیکر Soundcore برای صدای تقویت‌شده پشتیبانی می‌کند. اگر هم خواهان تجربه‌ی استریوی واقعی هستید، می‌توانید دو بلندگوی Boom 2 Plus را به یکدیگر وصل کنید.

اسپیکر Boom 2 Plus انکر که در رنگ‌بندی‌های مشکی، سبز و آبی در دسترس قرار دارد، با قیمت ۱۹۹٫۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *