Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پاور بانک فوق باریک شیائومی با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپرساعت معرفی شد

پاور بانک فوق باریک شیائومی با ضخامتی ۱۰ میلی متری معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برخلاف بسیاری از برندهای گوشی فعال در بازار، شیائومی به‌علت تنوع بالای پاور بانک‌هایش نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و مدل‌های متنوعی را روانه‌ی بازارها می‌کند. این کمپانی چینی به‌تازگی نیز از یک پاور بانک فوق باریک جدید رونمایی کرده که اگرچه ظرفیت بالایی ندارد اما از طراحی خاص و جالب توجهی بهره می‌برد. همان‌طور هم که از برند شیائومی انتظار می‌رود، پاور بانک جدید این شرکت با قیمت بالایی عرضه نمی‌شود و ارزان‌قیمت است. برای آشنایی با مشخصات این پاور بانک اقتصادی جدید، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات پاور بانک فوق باریک شیائومی

پاور بانک جدید شیائومی به‌قدری نازک و باریک است که توان شارژ بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی را نخواهد داشت. این پاور بانک که با نام ساده‌ی «Xiaomi Ultra-Thin Power Bank» معرفی شده است، ظرفیتی معادل ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و برچسب قیمتی ۱۲۹ یوان چین (تقریباً ۲۰ دلار آمریکا) برای آن در نظر گرفته شده و هم‌اکنون به فروش می‌رسد.

پاوربانک فوق باریک شیائومی تنها ۱۰ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۹۳ گرم است. بنابراین، این پاور بانک را حتی می‌توانید مانند یک کارت در جیب لباس خود قرار دهید و به‌راحتی آن را حمل کنید.

بدنه‌ی این محصول از پوشش NCVM برخوردار است که شبیه به یک قطعه فلز به نظر می‌رسد و حتی مانند آن نیز می‌درخشد. علاوه‌بر این، پاوربانک جدید شیائومی دارای یک پورت USB Type-C است و با یک کابل USB Type-C به Type-C نیز در دسترس قرار می‌گیرد. ضمناً، این پاور بانک از حداکثر خروجی ۲۰ واتی و حداکثر ورودی ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
بررسی کیت عکاسی گوشی شیائومی ۱۳ اولترا

در پایان باید اشاره کرد که پاوربانک فوق باریک شیائومی با ۹ لایه‌ی محافظ دما، اتصال کوتاه، ریست، ولتاژ ورودی بیش از حد، جریان بیش از حد ورودی، جریان بیش از حد خروجی، ولتاژ بیش از حد خروجی، اتصال کوتاه بیش از حد جریان و شارژ و خالی شدن بیش از حد باتری عرضه می‌شود.

منبع: Gizmonchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>