Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

وان پلاس بادز 3 با درایورهای دوگانه و حذف نویز فعال 49 دسی‌بلی رونمایی شد

وان پلاس بادز 3 با درایورهای دوگانه و حذف نویز فعال 49 دسی‌بلی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند وان پلاس روز گذشته گوشی ایس 3 (Ace 3) را معرفی و همزمان با آن، از ایربادهای جدید خود با نام وان پلاس بادز 3 (OnePlus Buds 3) نیز رونمایی کرد. این هدفون بی‌سیم جدید با درایورهای دوگانه، بدنه‌ی بسیار سبک و قابلیت حذف نویز فعال تا سقف ۴۹ دسی‌بل در دسترس قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از سایر مشخصات و ویژگی‌های وان پلاس بادز 3 با اِروتِک همراه باشید.

بادز ۳ از نظر ظاهری شباهت زیادی به وان پلاس بادز ۲ پرو دارد اما طراحی درخشان‌تری را به نمایش می‌گذارد. ایربادهای جدید وان پلاس نیز مانند بادز ۲ پرو، از طراحی درایور دوگانه بهره‌مند شده‌اند که خروجی صوتی باکیفیتی را تضمین می‌کند.

وان پلاس بادز 3 با درایورهای دوگانه و حذف نویز فعال 49 دسی‌بلی رونمایی شد

قابلیت حذف نویز وان پلاس بادز ۳ دارای چند حالت مختلف است؛ نویز کنسلینگ ۱۰ تا ۲۰ دسی‌بل، گزینه‌های متوسط هستند و یک حالت ۴۹ دسی‌بلی نیز ارائه می‌شود. در این زمینه همچنین شاهد یک حالت هوشمند نیز هستیم که به‌طور خودکار صدای محیط را شناسایی می‌کند و سطوح نویز کنسلینگ فعال را با آن مطابقت می‌دهد. از سَری‌های پلاستیکی نیز در طراحی وان پلاس بادز ۳ استفاده شده تا به محدود کردن صدا کمک کنند.

همچنین مطالعه کنید
کنترلر استادیا (Stadia) گوگل به‌زودی با بلوتوث قابل استفاده خواهد بود

وان پلاس بادز 3

جدیدترین ایربادهای وان پلاس مجهز به قابلیت لمسی بر روی ساقه‌هایشان هستند. علاوه‌بر این، بادز ۳ دارای ۳ میکروفون است و وان پلاس ادعا کرده که هوش مصنوعی در حذف نویز هنگام تماس‌ها به این ایربادها یاری می‌رساند. ایربادهای جدید وان پلاس موفق به کسب گواهی ضد آب و گردوغبار IP55 شده‌اند و با وزن ۴.۸ گرمیِ هر کدام، بسیار سبک حس می‌شوند. باتری این ایربادها از ظرفیت ۵۸ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و قاب این محصول نیز ۵۲۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد.

وان پلاس بادز 3

وان پلاس بادز ۳ با رنگ‌بندی‌های مشکی یا آبی و قیمت ۵۰۰ یوان (۶۳ دلار آمریکا یا ۵۷ یورو) از تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی) به فروش خواهد رسید. امکان پیش‌خرید این محصول نیز در حال حاضر از طریق فروشگاه چینی Oppo مهیا شده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>