Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مکان‌های مورد علاقه خود را تنها با ایموجی‌ها در Google Maps پیدا کنید!

مکان های مورد علاقه خود را تنها با استفاده از ایموجی ها در گوگل مپ پیدا کنید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌طور که می‌دانید، شما می‌توانید با ضربه زدن روی برگه مکان‌های ذخیره شده (Saved) در پایین صفحه، به آسانی به مکان‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. به‌تازگی و در جدید‌ترین به‌روز‌رسانی برنامه گوگل مپ (Google Maps)، گوگل در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرده است که کاربران حالا قادرند با استفاده از ایموجی‌های (شکلک‌های) شخصی‌سازی شده به لیستی از مکان‌های مورد علاقه‌شان یا مکان‌هایی که قصد بازدید کردن از آن‌ها را دارند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند.

شکلک‌های مورد استفاده در برنامه گوگل مپ در واقع همان شکلک‌هایی هستند که کاربران از آن‌ها در پیام‌های روزمره خود استفاده می‌کنند. از این رو، شما می‌توانید تا از ایموجی‌های خوراکی برای فروشگاه‌ها یا رستوران‌های مورد علاقه، شکلک ورزشی برای باشگاه یا هر شکلک دیگری، به عنوان نماد آن مکان ذخیره شده/ مورد علاقه، بهره ببرید و به همین واسطه مکان‌های مورد علاقه خود را سریع‌تر و آسان‌تر پیدا کنید.

مکان‌های مورد علاقه خود را تنها با ایموجی‌ها در Google Maps پیدا کنید!

برای افزودن یک ایموجی در مکان‌های ذخیره شده خود در گوگل مپ، ابتدا برنامه را باز کنید و روی برگه مکان‌های ذخیره شده در پایین صفحه ضربه بزنید. توجه داشته باشید که این ویژگی برای فهرست‌های پیش‌فرض ارائه‌شده توسط گوگل مپ، مانند فهرست‌های “مکان‌هایی که می‌خواهم بروم/ Want to go”، “مکان‌های دلخواه/ Favorites”، “مکان‌هایی در سفر می‌روم/ Travel plans”، “مکان‌های برچسب‌شده/ Labeled” و “مکان‌های پر‌طرفدار/ Starred places” در دسترس نیست و برای استفاده از این قابلیت، لازم است که یک لیست جدید را ایجاد کنید یا لیستی که قبلاً ساخته‌اید را ویرایش کنید.

همچنین مطالعه کنید
چگونه موقعیت مکانی گوشی هوشمند خود را پیدا و ردیابی کنیم؟

در ویدئویی که توسط گوگل در شبکه‌اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است، ابتدا یک لیست جدید به نام “کافی‌شاپ‌های مورد علاقه” ایجاد می‌شود و پس از آن، یک ایموجی مناسب (مانند یک فنجان قهوه) برای نمایش لیست انتخاب می‌شود و در ادامه توضیحاتی مختصر در رابطه با مکان مورد علاقه (که در اینجا لیستی از کافی‌شاپ‌های مورد علاقه است) ارائه و ثبت می‌شوند. پس از تنظیم مشخصات اولیه لیست، حالا می‌توانید هر یک از مکان‌های مورد علاقه خود (کافی‌شاپ‌ها) را به این لیست اضافه کنید.

مکان‌های مورد علاقه خود را تنها با ایموجی‌ها در Google Maps پیدا کنید!

هنگامی که تمامی مکان‌های مورد نظر را به لیست خود اضافه کردید؛ در زمان رؤیت یکی از این نقاط در نقشه گوگل مپ و نزدیک شدن به آن مکان خاص، ایموجی انتخابی را در کنار نام شخصی‌سازی شده مکان مشاهده می‌کنید و اگر نقشه روی حالت بزرگ‌نمایی قرار داشته باشد، تنها ایموجی آن مکان به شما نمایش داده می‌شود. به نظر می‌رسد که این تغییرات اعمال شده توسط گوگل، به دلیل آن است که ایموجی‌های شخصی‌سازی شده، در مقایسه با یک پین/پونز ساده قرار گرفته شده روی نقشه، قادرند اطلاعات بیشتری را به کاربر منتقل کنند.

با استفاده از این قابلیت و بهره‌گیری از طیف وسیعی از ایموجی‌ها، بدون نیاز به ضربه زدن روی مکان‌ها، می‌توانید به سرعت تشخیص دهید که آیا آن نقطه خاص روی نقشه یکی از کافی‌شاپ‌ها، بستنی‌فروشی‌ها یا مغازه فست‌فودی مورد نظر/علاقه شماست یا خیر. شما می‌توانید تمامی توضیحات ارائه شده را در ویدیوی زیر مشاهده فرمایید.

منبع: PhoneArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>