Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نقشه گلبرگ هواوی با ویژگی‌های جدید و جذاب به‌روز می‌شود

نقشه گلبرگ هواوی با ویژگی‌های جدید و جذاب به‌روز می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق یک شایعه جدید، هواوی در حال حاضر در تلاش است تا تغییرات بزرگی را در نقشه گلبرگ (Petal Maps) خود ایجاد کند. این کمپانی چینی اکنون در حال آزمایش Petal Maps نسخه 3.3.0.205 است که گفته می‌شود با رابط کاربری و ویژگی‌های کاملاً جدید ارائه می‌شود.

با به‌روزرسانی پتال مپس به نسخه 3.3.0.205، پس از باز کردن برنامه، با یک رابط کاربری کاملاً جدید مواجه خواهید شد، یعنی به جای دیدن رابط کاربری معمول، یک کره زمین با کیفیت بهتر را می‌بینید. اولین چیزی که در این کره زمین پیدا خواهید کرد، آدرس خانه و نشانگر موقعیت فعلی شما است. دکمه لایه‌ها و موقعیت زمان واقعی، به‌ترتیب به گوشه بالا سمت راست و گوشه پایین سمت راست منتقل شده‌اند.

در قسمت پایین برنامه نیز، نوار جستجوی بازطراحی‌شده را خواهید دید که با نوار وظیفه ترکیب شده است. در زیر آن‌ها هم، سه نماد معمولی اکتشاف (Explore)، جهت‌ها (Directions) و من (Me) به صورت برگه مرتب شده‌اند. هواوی کل این بخش را نیز با تصویر پس زمینه آسمان آبی تزئین کرده است.

نقشه گلبرگ هواوی با ویژگی‌های جدید و جذاب به‌روز می‌شود

هواوی این نقشه را بهینه کرده است تا ناوبری با دقت بالایی را به شما ارائه داده و مسیریابی شما بهتر و روان‌تر شود. این کمپانی همچنین پوشش Petal Maps را به مناطقی مانند مالزی، فیلیپین، امارات، عربستان سعودی، مصر، آفریقای جنوبی، مکزیک و اسپانیا گسترش خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید
قطع سرور جهانی اپلیکیشن تسلا، باعث شد بسیاری از مالکین نتوانند وارد خودروهای خود شوند!

پتال مپس جدید به شما امکان می‌دهد محیط و مساحت را در گزینه‌های اندازه‌گیری استفاده کنید. کاربران همچنین می‌توانند نظرات خود را در داخل برنامه به اشتراک بگذارند.

نقشه‌های جدید همچنین با بهینه سازی پخش ناوبری برای بهبود سناریوی توقف و شروع در چراغ‌های راهنمایی همراه خواهند بود. یادآور مسافتی که نشان می‌دهد چقدر سفر خود را طی کرده‌اید نیز شامل این بهینه‌سازی‌ها است.

هنگامی که با یک تقاطع روبرو می‌شوید، نقشه شما را به انتهایی عطف سمت راست هدایت می‌کند تا خط مسیر خود را از دست ندهید.

چگونه نقشه جدید گلبرگ را دانلود کنیم؟

این ویژگی‌های جدید Petal Maps در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا هستند. این بدان معناست که به‌زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. با این حال، می‌توانید نسخه بتا را نیز با ضربه زدن روی این لینک تست کنید. البته بهتر برای استفاده از نسخه پایدار کمی صبر کنید زیرا نسخه‌های بتا کاملاً پایدار نیستند.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>