Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لامبورگینی با ویلاهای الهام گرفته شده از ماشین، پا به دنیای ساخت و ساز می‌گذارد

لامبورگینی با ویلاهای الهام گرفته شده از خودرو، پا به دنیای ساخت و ساز می‌گذارد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بسیاری از طراحان برتر خودرو در جهان اخیراً علاقه زیادی به معماری پیدا کرده‌اند. در کنار پروژه‌های مشابه آستون مارتین، پورشه، بوگاتی و بنتلی، اکنون لامبورگینی تصمیم گرفته در مورد جاه طلبی‌هایش در معماری جدی‌تر عمل کند و از طرح‌هایی برای تعدادی ویلای گران قیمت در اسپانیا رونمایی کرده است.

لامبورگینی با ویلاهای الهام گرفته شده از ماشین، پا به دنیای ساخت و ساز می‌گذارد

در نگاه اول، شور و شوق فزاینده لامبورگینی برای معماری کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این حال، استفاده از نام لامبورگینی در خانه‌های لوکس، پول زیادی را برای این کمپانی به همراه دارد. برای مثال، تقاضا برای پروژه قبلی این کمپانی در دبی به قدری زیاد بود که پیش از ساخته شدن، به طور کامل پیش فروش شد.

این پروژه جدید که Tierra Viva نام دارد شامل 53 ویلای منحصربه‌فرد است که در یک منطقه شیب دار در نزدیکی روستای Behanavís خارج از ماربلا که مدت‌هاست مقصد موردعلاقه افراد ثروتمند و مشهور بوده، واقع شده است. این ویلاها به سه سبک مختلف ساخته خواهند شد و به گونه‌ای قرار می‌گیرند که ساکنان آن بتوانند از منظره فوق العاده دریای مدیترانه لذت ببرند.

لامبورگینی با ویلاهای الهام گرفته شده از ماشین، پا به دنیای ساخت و ساز می‌گذارد

به گفته لامبورگینی، این خانه‌ها از طراحی خاص خودروهای سوپراسپرت این کمپانی الهام گرفته شده‌اند، این خانه‌ها نمونه‌ای از نقش نگارهای ظریفی هستند که برای کسانی که با طراحی این کمپانی آشنایی دارند طنین انداز می‌شوند و ظاهر آن‌ها شبیه به هوراکان یا Revuelto که به صورت خانه درآمده‌اند نیست.

همچنین مطالعه کنید
"دوربین بیولوژیکی" داده ها را در DNA باکتری های زنده ذخیره می کند

این ویلاها شامل چهار تا شش اتاق خواب، دسترسی مستقیم به خودرو، استخرهای بزرگ، تراس‌های متعدد و باغ‌های سرسبز خواهند بود. در همین حال، فضای داخلی با متریال گران قیمتی که از سبک لامبورگینی الهام گرفته شده‌اند، با سنگ‌های مرمر، مبلمان چرمی و پنجره‌های گسترده‌ای که مناظر اطراف خانه را به خوبی نمایان می‌کنند، تکمیل خواهد شد. امنیت 24 ساعته و بعضی امکانات مشترک بین ویلاها نیز از دیگر امکانات Tierra Viva خواهد بود.

در این مرحله جزئیات بیشتری در دسترس نیست و ما هیچ اطلاعی درباره قیمت این خانه‌ها نداریم، اگرچه می‌دانیم که این ویلاها به عنوان ویلاهای درجه یک به فروش خواهند رسید. این خانه‌ها با همکاری کمپانی املاک و مستغلات Dar Global ساخته شده و انتظار می‌رود در سال 2027 تکمیل شوند.

منبع: Newatlas

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>