جام جهانی فوتبال قطر 2022 کمی بیش از یک ماه دیگر (29 آبان) آغاز میشود و ویوو، تولیدکننده گوشیهای هوشمند، به عنوان حامی رسمی این رویداد، راههای مختلفی را برای طرفداران آماده کرده است تا با چالشهای جذاب این کمپانی همراه شوند.
در اولین مورد، ویوو کمپین vivoGiveItaShot# را که در حال حاضر در حال انجام است، آغاز کرده است. در موج اول این چالشها، ویوو از طرفداران خواسته است عکسها یا ویدیوهایی را که عناصر فوتبال و ویوو را ترکیب میکنند در اینستاگرام پست کنند. بنابراین میتوانید هر تعداد که میخواهید پست کنید، فقط فراموش نکنید که از هشتگ بالا استفاده کنید.
10 شرکتکننده خلاق، برنده یک گوشی هوشمند ویوو و یک نسخه رسمی از بازی فیفا خواهند شد. موج اول تا 16 نوامبر (25 آبان) ادامه خواهد داشت.
اما موج دوم از 14 نوامبر (23 آبان) شروع میشود و در 31 دسامبر (10 دی) به پایان میرسد. این موج روی اپلیکیشن TikTok متمرکز خواهد شد که دارای یک فیلتر ویژه ویوو است که طرفداران میتوانند از آن برای اشتراکگذاری و جشن گرفتن لحظات خاص استفاده کنند.
علاوه بر فعالیتهای آنلاین، چالشهای آفلاین نیز وجود خواهد داشت، بنابراین طرفداران در سراسر جهان میتوانند حتی اگر نتوانند در جام جهانی شرکت کنند، بخشی از هیجان آن را تجربه کنند.
اگر فقط میخواهید چت کنید، ویوو مکالمات آنلاین را با استفاده از هشتگ vAreHereToShare# در ماه دسامبر منتهی به مسابقه نهایی جام نیز میزبانی میکند.
منبع: Gsmarena