Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Hitman: Blood Money برای گوشی ها عرضه خواهد شد

بازی Hitman: Blood Money برای گوشی ها عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این‌طور که به نظر می‌رسد، سری هیتمن و مامور ۴۷ بار دیگر به گوشی‌های هوشمند می‌آیند و کاربران اندروید و iOS می‌توانند به‌زودی به تجربه‌ی بازی Hitman: Blood Money – Reprisal بپردازند. برای بررسی جزئیات بیش‌تر در مورد این عنوان با اِروتِک همراه باشید.

بازی‌های سری هیتمن (Hitman) سال‌هاست که نه فقط در میان بازیکنان رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی که در میان آن‌هایی که با گوشی‌های خود به تجربه بازی‌ها می‌پردازند نیز از محبوبیت خاصی بهره برده و سری موفقی به حساب می‌آیند. بازیکنان در قسمت‌های مختلف این سری، وظیفه‌ی کنترل قاتل حرفه‌ای و با سابقه‌ای به نام مامور ۴۷ را بر عهده می‌گیرند و به سراسر دنیا رفته و اهداف مورد نظر خود را به قتل می‌رسانند.

بعد از اینکه شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، فرانچایز هیتمن را به برادران وارنرز فروخت، استودیوی IO Interactive دو قسمت دیگر از این سری را در قالب بازی‌های Hitman ۲ و Hitman ۳ عرضه کرد تا سه‌گانه‌ی «World of Assassination» را تکمیل سازد. سه‌گانه‌ای که هم در نزد منتقدان و هم در میان بازیکنان از محبوبیت و مقبولیت بالایی برخوردار است و این‌طور که به نظر می‌رسد، استودیوی IO Interactive قصد دارد بیش از گذشته بر روی این محبوبیت جدید مانور دهد.

با کمک استودیوی فرال اینترکتیو (Feral Interactive) که در زمینه‌ی پورت بازی‌های کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی برای گوشی‌های هوشمند شهره است، استودیوی IO Interactive می‌خواهد بازی هیتمن دیگری را در پاییز امسال به کاربران اندروید و iOS تقدیم کند.

همچنین مطالعه کنید
۳ راه برای پیدا کردن بازی های اندرویدی با پشتیبانی از کنترلر

بازی Hitman: Blood Money

این نسخه از هیتمن، Hitman: Blood Money – Reprisal نام دارد و طبق وعده‌های استودیوی سازنده، می‌توان انتظار موارد جدیدی نظیر نقشه‌ی کوچکی جهت راهنمایی بازیکنان، حالت جدیدی به نام Instinct Mode و بهبودهای واضحی در گیم‌پلی بازی Hitman: Blood Money را داشت که تحت تاثیر قسمت‌های جدیدتر این سری خواهند بود.

بازی Hitman: Blood Money – Reprisal شامل ۱۲ مرحله‌ی سندباکس (Sandbox) می‌شود که می‌توانید چندین بار به تکرارشان بپردازید و مشابه امضای سری در بازی‌های اخیرش، در عنوان Hitman: Blood Money – Reprisal نیز برای کسب بالاترین امتیاز ممکن تلاش کرده و چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید. این بازی اکشن و مخفی‌کاری، بازیکنان را به شهرهای نمادین و معروفی نظیر پاریس و نیواورلئان می‌برد و در قالب مامور ۴۷، مراحل هیجان‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

همان‌طور که در این متن اشاره شد، بازی Hitman: Blood Money – Reprisal در پاییز امسال برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است که استودیوی IO Interactive هم‌چنان در مورد قیمت این عنوان جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته است و باید منتظر اطلاعات بیش‌تری ماند. در همین حال، علاقه‌مندان به سری هیتمن می‌توانند سایر عناوین این سری که برای گوشی‌ها هم‌اکنون قابل دسترس هستند را در قالب بازی‌های Hitman Sniper و Hitman Go تجربه کنند.

منبع: Phonearena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>