Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایکس باکس تیم جدیدی را برای پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی تشکیل داد

ایکس باکس تیم جدیدی را برای پشتیبانی از کنسول های قدیمی تشکیل داد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سارا باند‌، رئیس برند ایکس باکس، اخیراً اعلام کرد که تیم جدیدی را متمرکز بر قابلیت پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی (Backwards Compatibility) تشکیل داده است. با توجه به گزارش سایت ویندوز سنترال (Windows Central)، مایکروسافت این تیم را برای حصول اطمینان از پایداری بازی‌های ایکس‌ باکس در برابر تغییر الگوهای سخت‌افزاری آینده ایجاد کرده و همچنان به آینده‌ی سخت‌افزارهای مخصوص بازی‌های ویدیویی متعهد است.

باند در ایمیل داخلی خود به کارکنان ایکس باکس توضیح داد:

«ما تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم که به حفظ بازی‌ها اختصاص دارد، [موضوعی] که برای همه‌ی ما در ایکس باکس و خود صنعت مهم است.»

مایکروسافت قصد دارد تا به روند قدرتمند خود با قابلیت Backwards Compatibility ادامه دهد و علاوه‌بر حفظ کیفیت بازی‌های قدیمی، بازی‌های جدیدی را به دست کاربران ایکس‌ باکس برساند.

این مدیر اجرایی درباره‌ی برنامه‌های سخت‌افزاری آینده‌ی مایکروسافت افزود:

«نزدیک به شش ماه از گردهم‌آمدن ما به‌عنوان یک سازمان می‌گذرد. دستاوردهای جمعی ما در آن بازه‌ی زمانی فوق‌العاده است. همه باید نسبت به آن‌چه که به‌دست آورده‌ایم احساس غرور و افتخار کنند و در مورد فرصت‌های پیش‌رو هیجان‌زده باشند.»

باند در ادامه‌ی صحبت‌های خود اضافه کرد که تیم ایکس‌ باکس بر سخت‌افزار نسل بعدی خود و ارائه‌ی بزرگ‌ترین جهش تکنولوژیکی در یک نسل متمرکز است.

همچنین مطالعه کنید
بنچ مارک های کنسول دستی ASUS ROG Ally منتشر شد

اسناد حقوقی و اطلاعاتی که در سپتامبر ۲۰۲۳ به بیرون درز کردند، به بخش‌هایی از استراتژی مایکروسافت برای سال‌های آینده اشاره داشتند و از عرضه‌ی مدل بازطراحی‌شده‌ و کاملاً دیجیتالی از کنسول ایکس باکس سری ایکس با نام رمزی «بروکلین» (Brooklin) خبر می‌دادند.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>