Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حالت مخصوص کامپیوترهای گیمینگ دستی به برنامه ایکس باکس برای PC اضافه شد

حالت مخصوص کامپیوترهای گیمینگ دستی به برنامه ایکس باکس برای PC اضافه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به‌روزرسانی جدید مایکروسافت برای برنامه ایکس باکس همراه با تغییرات و بهبودهای متعددی منتشر شد. یکی از ویژگی‌های جدید و قابل توجهی که همزمان با این آپدیت در دسترس کاربران نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این برنامه قرار گرفته، حالت فشرده (Compact mode) محسوب می‌شود که تحت تأثیر موج جدید کامپیوترهای گیمینگ دستی طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با اِروتِک همراه باشید.

این حالت یک منوی کناری جمع‌شونده را به برنامه ایکس باکس برای رایانه‌های شخصی اضافه می‌کند. به کمک این حالت جدید می‌توانید منوی برنامه را تا حدی کوچک کنید که تنها آیکون‌ها قابل مشاهده باشند. این قابلیت فضای بسیار زیادی از صفحه را آزاد می‌کند که برای دستگاه‌هایی که صفحه‌نمایش‌های کوچکی دارند، بسیار مفید واقع خواهد شد و تفاوت آن به چشم خواهد آمد.

حالت مخصوص کامپیوترهای گیمینگ دستی به برنامه ایکس باکس برای PC اضافه شد

شایان ذکر است که با فعال کردن این حالت، متأسفانه دیگر در صفحه‌ی اصلی نمی‌توانید به بازی‌های نصب‌شده‌ی خود از طریق نوار کناری دسترسی داشته باشید و برای اجرای آن‌ها باید به بخش «My Library» بروید. علاوه بر این، گزینه‌ی فعال کردن این حالت در میان منوهای برنامه‌ی ایکس باکس پنهان شده است و باید کمی به دنبال آن بگردید. برای فعال کردن این حالت، بر روی نماد پروفایل خود در منوی بالا سمت چپ کلیک کنید و در صفحه‌ی جدید به دنبال گزینه‌ی «Compact mode» باشید.

همچنین مطالعه کنید
سریعترین فروش کنسول بازی در تاریخ سونی؛ 10 میلیون دستگاه تا‌کنون

مایکروسافت همچنین خبر داده که در حال همکاری با تولیدکنندگانی مانند کمپانی ایسوس (ASUS) است تا این حالت جدید را به شکل پیش‌فرض در دستگاه‌های دستی و قابل حمل مانند کنسول ROG Ally فعال کند.

درباره‌ی سایر تغییراتی که با این به‌روزرسانی به برنامه‌ی ایکس باکس برای رایانه‌های شخصی اضافه شدند نیز باید خاطرنشان کرد که بخش اعلان‌ها دست‌خوش تغییر شده است و اکنون می‌توانید به جای مشاهده‌ی تمامی اعلان‌هایتان، تنها اعلان‌هایی که هنوز نخوانده‌اید را بررسی کنید. در کنار این تغییر، ابزار جدیدی نیز برای تعمیر سرویس بازی به این برنامه اضافه شده تا مشکلات مرتبط با سرویس بازی یا محتوای گم‌شده در هنگام اجرای برنامه‌ی ایکس باکس را حل کند.

جدیدترین نسخه‌ی برنامه‌ی ایکس باکس هم‌اکنون برای ویندوز ۱۰ و ۱۱ در دسترس قرار گرفته و امکان دانلود آن از فروشگاه مایکروسافت مهیا شده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>