جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Assassin's Creed Shadows تا سال ۲۰۲۵ تأخیر خورد!

بازی Assassin’s Creed Shadows تا سال ۲۰۲۵ تأخیر خورد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبیسافت اخیراً استریم توکیو گیم شو (TGS 2024) خود را لغو کرد و بر اساس گزارشات، پیش‌نمایش‌های رسانه‌ها از بازی Assassin’s Creed Shadows نیز به سرنوشت مشابهی دچار شدند. جای تعجب نداشت که گمانه‌زنی‌های فراوانی پیرامون به تعویق افتادن تاریخ عرضه‌ی این بازی موردانتظار به راه افتاد. یوبیسافت نیز سرانجام به‌صورت رسمی تأخیر خوردن بازی اساسینز کرید شدوز را اعلام کرد.

با تأیید یوبیسافت، این عنوان جهان‌باز که برای عرضه در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۲ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده بود، قرار است با حدود سه ماه تأخیر در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) عرضه شود. یوبیسافت در بیانیه‌ی جدیدش اعلام کرد که این تصمیم را با توجه به «بازخورد بازیکنان و به‌عنوان نمونه‌ای از رویکرد بازیکن‌محور» خود گرفته است. اگرچه محتوای بازی اساسینز کرید شدوز در حال حاضر کامل است، اما یوبیسافت بر اساس آموخته‌های اخیر خود از استقبال نه‌چندان مثبت مخاطبان از بازی Star Wars Outlaws، تصمیم گرفته است تا زمان بیشتری را به جدیدترین نسخه‌ی سری اساسینز کرید بدهد.

بازی Star Wars Outlaws در حدوانتظارات یوبیسافت ظاهر نشده است و طبق گزارشات، فروش آن تا پایان ماه آگوست سال جاری میلادی کمتر از ۱ میلیون نسخه بود. عملکرد ضعیف این عنوان جهان‌باز در افت ارزش سهام یوبیسافت نیز تأثیر قابل ملاحظهی گذاشته و به نظر می‌رسد که یوبیسافت را نگران آینده‌ی بازی Assassin’s Creed Shadows کرده است.

یوبیسافت همچنین تأیید کرد که بازی اساسینز کرید شدوز در روز عرضه در پلتفرم استیم نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این کمپانی قصد دارد مدل سیزن پس عناوین خود را نیز تغییر دهد. برای شروع، آن دسته از بازیکنانی که در آینده Assassin’s Creed Shadows را پیش‌خرید کنند، اولین بسته‌ی الحاقی آن را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *