جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Palworld به یک عنوان لایو سرویس و رایگان تبدیل نخواهد شد

بازی Palworld به یک عنوان لایو سرویس و رایگان تبدیل نخواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو Pocketpair به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Palworld رایگان نخواهد شد و توسعه‌دهندگان قصد تغییر آن به یک عنوان لایو سرویس را ندارند!

تاکورو میزوبه، مدیرعامل شرکت Pocketpair، در مصاحبه‌ای که هفته‌ی پیش منتشر شده بود، به گمانه‌زنی درباره‌ی آینده‌ی احتمالی این بازی پرفروش پرداخت و گفت:

«وقتی از منظر تجاری به آن فکر می‌کنید، تبدیل Palworld به یک بازی لایو سرویس، طول عمر آن را افزایش می‌دهد و از نظر سودآوری پایدارتر می‌شود. با این حال، بازی در ابتدا با این رویکرد طراحی نشده بود، بنابراین چالش‌های زیادی در انتخاب مسیر لایو سرویس شدن وجود خواهد داشت.»

پس از بازخوردهای منفی طرفداران بازی Palworld در شبکه‌های اجتماعی، این استودیو با انتشار پستی در توییتر به طرفداران اطمینان خاطر داد که برنامه‌های Pocketpair تغییری نکرده است و این عنوان همچنان به‌صورت پولی و نه رایگان یا لایو سرویس، باقی خواهد ماند.

کمپانی Pocketpair همچنین اعلام کرد که مصاحبه‌ی مذکور چندین ماه پیش انجام شده بود و تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Palworld تصمیم گرفته است که به رویکرد فعلی خود پایبند بماند، چرا که رویکرد لایو سرویس برای این تیم مناسب نخواهد بود.

بازی Palworld که در ابتدای سال جاری میلادی به‌صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) در استیم و ایکس باکس منتشر شد، تنها در یک‌ماه اول توانست ۲۵ میلیون بازیکن فعال را جذب کند. این در حالی است که به‌تازگی شایعاتی پیرامون نسخه‎‌ی پلی استیشن ۵ عنوان محبوب استودیو Pocketpair نیز به گوش می‌رسد و ظاهراً این نسخه در رویداد توکیو گیم شو (Tokyo Game Show) به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *