جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بسته الحاقی رایگان Astro Bot، ربات‌ها و مراحل جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند!

بسته الحاقی رایگان Astro Bot، ربات‌ها و مراحل جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی استرو بات (Astro Bot)، موفقیت تمام‌عیاری را برای سونی رقم زده و موفق به کسب بالاترین امتیاز در سایت متاکریتیک در میان عناوین سال ۲۰۲۴ شده است. علی‌رغم اینکه عنوان پلتفرمر جدید استودیو تیم آسوبی (Team Asobi) در حال حاضر نیز از محتوای متنوع و مراحل جذابی بهره می‌برد، اما این استودیو برنامه‌های بیشتری برای پشتیبانی از بازی Astro Bot و گسترش محتوای آن دارد.

نیکولاس دوسِت، کارگردان استرو بات و رئیس تیم آسوبی، مدتی پیش تأیید کرد که حداقل ۱۵ مرحله‌ی اسپیدران جدید تا پایان سال جاری میلادی به این عنوان اضافه می‌شوند. کارگردان بازی Astro Bot به‌تازگی در مصاحبه‌ی جدید خود با کانال یوتیوب Quest Daily جزئیات بیشتری از برنامه‌های بعدی تیم آسوبی را نیز به اشتراک گذاشت.

طبق گفته‌های نیکولاس دوسِت، بسته‌ی الحاقی رایگان استرو بات بر افزودن مراحل کوچک‌تر با محوریت اسپیدران، یکی از بخش‌های محبوب بازی Astro’s Playroom، متمرکز خواهد بود. این کارگردان همچنین خبر داد که ربات‌های VIP بیشتری به استرو بات اضافه خواهند شد و بازیکن‌ها می‌توانند مشتاق در دسترس قرار گرفتن ربات‌های نمادین مجموعه‌های محبوب دیگری نیز باشند. علاوه‌ بر این، مراحل کوچک اسپیدران همراه با تابلوهای امتیاز ارائه خواهند شد تا بازیکنان بتوانند عملکرد خود را با بقیه مقایسه کنند.

با توجه به تیتراژ پایانی بازی Astro Bot، به نظر می‌رسد که در آینده ربات‌هایی از مجموعه‌های اساسینز کرید (Assassin’s Creed)، ریمن (Rayman)، استلار بلید (Stellar Blade) و چندین سری پرطرفدار دیگر نیز به‌عنوان ربات‌های VIP به بازی پلتفرمر موفق تیم آسوبی اضافه می‌شوند.

بازی استرو بات در حال حاضر به‌صورت انحصاری در پلی استیشن 5 قابل دسترس است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *