جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حداقل 15 مرحله رایگان جدید برای بازی Astro Bot منتشر خواهد شد!

حداقل 15 مرحله رایگان جدید برای بازی Astro Bot منتشر خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استرو بات (Astro Bot) که در حال حاضر بهترین بازی سال ۲۰۲۴ از نظر میانگین امتیازات منتقدان در وب‌سایت‌های متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به حساب می‌آید، سرانجام روز گذشته به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شد. گزارش اخیر رسانه‌ی VGC درباره‌ی عنوان جدید استودیو تیم آسوبی (Team Asobi)، از در دست ساخت قرار داشتن مراحل رایگان بیشتری برای آن خبر می‌دهد.

طبق گزارش VGC، این استودیوی ژاپنی در جریان رویدادی که ماه گذشته برای رسانه‌ها برگزار شده بود، انتشار ۱۰ مرحله‌ی چالشی و ۵ مرحله‌ی اسپیدران رایگان را برای بازی Astro Bot تأیید کرد. با این وجود، در حال حاضر معلوم نیست که آیا تیم آسوبی همچنان قصد اجرای کامل این برنامه را دارد یا در نقشه‌ راه خود تغییراتی را اعمال کرده است. بسته به فروش و استقبال بازیکنان از این عنوان پلتفرمر رنگارنگ، می‌توان انتظار در دسترس قرار گرفتن محتوای بیشتری برای استرو بات را داشت.

بازی Astro Bot با محتواهای متنوعی عرضه شده است و بازیکنان در دنیاهای مختلف این عنوان می‌توانند به دنبال بیش از ۳۰۰ ربات گوناگون بگردند. گفتنی است که ۱۵۰ عدد از این ربات‌های بامزه با الهام از فرانچایزهای پرطرفداری مانند گاد آو وار (God of War) و هورایزن (Horizon) طراحی شده‌اند. علاوه‌ بر پیدا کردن این ربات‌ها، بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی ۸۰ مرحله‌ی ویژه در پنج سیاره‌ی متنوع بپردازند که هرکدام گیم‌پلی مخصوص با چالش‌های جدیدی را ارائه خواهند کرد. اگرچه استودیو تیم آسوبی محتوای جانبی زیادی را برای این عنوان در نظر گرفته است، اما بازیکنان به‌طور کلی برای به پایان رساندن استرو بات به حدود ۱۲ الی ۱۵ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *