جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سونی جزئیات محتوای پس از عرضه بازی Concord را به اشتراک گذاشت

سونی جزئیات محتوای پس از عرضه بازی Concord را به اشتراک گذاشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو فایرواک (Firewalk) و سونی به‌تازگی جزئیات نقشه‌راه پس از عرضه‌ی بازی Concord را مشخص کردند. عنوان لایو سرویس جدید سونی که با قیمت ۴۰ دلار در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد، در زمان عرضه دارای ۱۶ فری‌گانر (شخصیت قابل کنترل)، ۱۲ نقشه و ۶ حالت مختلف خواهد بود. بازی Concord بتل‌پس نخواهد داشت، اما فروشگاه اختصاصی درون‌بازی در ماه اکتبر (حوالی مهر و آبان) و همزمان با آغاز اولین فصل این عنوان با نام «The Tempest» معرفی می‌شود.

رایان الیس، کارگردان بازی‌ Concord در پست اخیر بلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد:

«با فصل ۱، ما فروشگاه درون‌بازی را برای آن‌هایی که به‌دنبال شخصی‌سازی بیشتر فری‌گانرهای خود با آیتم‌های سفارشی می‌‎گردند و می‌خواهند به پشتیبانی از بازی ادامه دهند، معرفی خواهیم کرد.»

به گفته‌ی رایان الیس، این آیتم‌ها تنها جنبه‌ی تزئینی دارند، اختیاری هستند و بر روی گیم‌پلی تأثیر نخواهند داشت.

سونی جزئیات محتوای پس از عرضه بازی Concord را به اشتراک گذاشت

فصل اول بازی Concord شامل یک فری‌گانر و نقشه‌ی جدید، همراه با آیتم‌ها و جوایز تزئینی می‌شود و حتی سری جدیدی از ویدیوهای هفتگی را جهت روایت ادامه‌ی داستان این عنوان لایو سرویس دربرخواهد گرفت.

از طرف دیگر، فصل دوم در ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (حوالی دی و بهمن ۱۴۰۳) آغاز می‌شود و علاوه‌ بر محتوای مشابه فصل اول، حالت جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

سرورهای دسترسی زودهنگام بازی Concord قرار است در تاریخ ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) فعال شوند تا از دارندگان نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس (Digital Deluxe Edition) قبل از عرضه‌ی رسمی میزبانی کنند.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *