جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم مورد نیاز بازی God of War Ragnarok اعلام شد؛ 190 گیگابایت SSD!

سیستم مورد نیاز بازی God of War Ragnarok اعلام شد؛ 190 گیگابایت SSD!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سونی سرانجام سیستم موردنیاز نسخه‌ی کامپیوتر بازی God of War Ragnarok را به اشتراک گذاشت و به نظر می‌رسد علاقه‌مندان برای تجربه‌ی این عنوان اکشن ماجراجویی نیاز به سیستمی قدرتمند خواهند داشت. به‌طور مثال، برای اجرای جدیدترین بازی استودیو سانتا مونیکا به ۱۹۰ گیگابایت فضای خالی روی حافظه‌ی SSD نیاز دارید!

سیستم مورد نیاز بازی God of War Ragnarok اعلام شد

اجرای این عنوان با تنظیمات گرافیکی اولترا، رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به کارت گرافیکی در حد RTX 7070 Ti یا RX 7900 XT و پردازنده‌ای قدرتمند در حد i5-11600K یا Ryzen 7 3700X نیازمند است. از طرف دیگر، سیستم پیشنهادی بازی God of War Ragnarok برای ارائه‌ی رزولوشن 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه حداقل به کارت گرافیک RTX 2060 Super یا RX 5700، همراه با پردازنده‌ی i5-8600 یا Ryzen 5 3600 احتیاج خواهد داشت.

برای اجرای بازی‌ God of War Ragnarok در تمامی تنظیمات گرافیکی باید حداقل ۱۶ گیگابایت رم داشته باشید، اما پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی برای ارائه‌ی رزولوشن 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به ۸ گیگابایت رم نیاز دارد. تمامی سیستم‌های پیشنهادی برای اجرای بازی با تنظیمات مختلف را می‌توانید در ادامه بررسی کنید:

سیستم مورد نیاز بازی God of War Ragnarok اعلام شد

سونی همچنین تأیید کرد که نسخه‌ی کامپیوتر این بازی از فناوری‌های DLSS 3.7 و FSR 3.1 و XeSS 1.3 پشتیبانی می‌کند. علاوه‌ بر این‌، بازیکنانی که نسخه‌ی کامپیوتر God of War Ragnarok را پیش‌خرید کنند، زره‌ی Risen Snow برای کریتوس و Risen Snow Tunic برای آترئوس را دریافت خواهند کرد.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که برای اجرای این بازی به اکانت PSN نیاز خواهید داشت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *