جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از امروز به گیم پس اضافه می‌شود!

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از امروز به گیم پس اضافه می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات و گزارشات فراوانی در طی هفته‌های اخیر مدعی شده بودند که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است «به‌زودی» به سرویس گیم پس (Game Pass) اضافه شود و حالا مایکروسافت سرانجام به‌صورت رسمی تاریخ در دسترس قرار گرفتن این عنوان را اعلام کرد.

به این ترتیب، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 همراه با بخش داستانی تک‌نفره، بخش زامبی کو-آپ و بخش چندنفره از امروز، ۳ مرداد ۱۴۰۳ (۲۴ جولای ۲۰۲۴)، برای مشترکان سرویس گیم پس قابل تجربه است. این شوتر اول‌شخص محبوب به لیست بازی‌های اشتراک Game Pass Core اضافه نخواهد شد و برای دسترسی به آن باید اشتراک سطح بالاتر گیم پس آلتیمیت را تهیه کنید.

با توجه به گمانه‌زنی‌های چند وقت اخیر، عناوین بیشتری از کمپانی اکتیویژن در آینده‌ی نزدیک به گیم پس می‌آیند و ادعا شده است که بازی‌هایی مانند Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ،Spyro Reignited Trilogy و Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 به‌زودی به این سرویس اضافه می‌شوند.

علاوه‌ بر این، Modern Warfare 3 نیز تنها نسخه‌ی مجموعه‌ی پرطرفدار Call of Duty نیست که در دسترس مشترکان گیم پس قرار می‌گیرد. اگرچه هنوز نمی‌دانیم که آیا عناوین قدیمی این سری به گیم پس اضافه خواهند شد یا خیر، اما مایکروسافت و اکتیویژن تأیید کرده‌اند که بازی Call of Duty: Black Ops 6 همزمان با عرضه‌ی جهانی و بدون هزینه‌ی اضافی برای کاربران گیم پس قابل تجربه خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *