جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ بازگشت نقشه وردانسک به Call of Duty: Warzone احتمالاً به تعویق افتاده است!

تاریخ بازگشت نقشه وردانسک به Call of Duty: Warzone احتمالاً به تعویق افتاده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به گفته‌های جدید یکی از افشاگران مطرح سری Call of Duty، نقشه‌ی محبوب وردانسک (Verdansk) تا سال ۲۰۲۵ به وارزون (Call of Duty: Warzone) برنمی‌گردد.

تام هندرسون از سایت اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) مدتی پیش گزارش داده بود که نقشه‌ی اصلی وردانسک تا پایان سال ۲۰۲۴ به وارزون بازخواهد گشت. طبق این گزارش، اکتیویژن قصد داشت تا این نقشه را همزمان با فصل اول بازی Call of Duty: Black Ops 6 بار دیگر در دسترس قرار دهد. با توجه به تاریخ آغاز فصل‌های قبلی عناوین این مجموعه، انتظار می‌رفت که در کنار شروع فصل اول جدیدترین بازی سری Call of Duty در ماه دسامبر، شاهد بازگشت این نقشه‌ی محبوب نیز باشیم.

علی‌رغم اینکه بازگشت وردانسک تاکنون به‌صورت رسمی توسط اکتیویژن تأیید نشده، اما به نظر می‌رسد این کمپانی تاریخ بازگشت آن را به تعویق انداخته است.

طبق گفته‌های کاربر BobNetworkUK در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، نقشه‌ی Verdansk اکنون قرار است در اواسط چرخه‌ی عمر بازی Call of Duty: Black Ops 6 برگردد. به عبارت دیگر، طرفداران برای بازگشت به این نقشه باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنند. این افشاگر همچنین ادعا کرد که نقشه‌ی اصلی فعلی وارزون، Urzikstan، همچنان در زمان عرضه‌ی Black Ops 6 با آپدیت‌های گیم‌پلی‌محور پشتیبانی خواهد شد و حالت رقابتی Ranked Play آن در فصل اول این عنوان در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه‌ بر این‌، افشاگر مذکور مدعی شده است که استودیو Treyarch (تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 6) در حال حاضر روی نقشه‌ی Resurgence خود برای وارزون کار می‌کند. این نقشه‌ی جدید و کوچک در چرخه‌ی عمر Black Ops 6 منتشر خواهد شد و ظاهراً «Area 99» نام خواهد داشت.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *