جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه بازی Sonic X Shadow Generations مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Sonic X Shadow Generations مشخص شد [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌طور که گزارشات مختلف به احتمال رونمایی از تاریخ عرضه‌ی بازی Sonic X Shadow Generations در رویداد سامر گیم فست (Summer Game Fest) اشاره کرده بودند، سگا به‌صورت رسمی از تاریخ دقیق انتشار و پلتفرم‌های مقصد عنوان جدید خود در مجموعه‌ی سونیک پرده برداشت. تریلر گیم‌پلی‌محور Sonic X Shadow Generations، گرافیک و جلوه‌های بصری بهبودیافته‌ی آن نسبت به عنوان اصلی را در کنار کمپین جدیدی با محوریت شخصیت شَدو (Shadow) به نمایش می‌گذارد.

در حالیکه بخش مربوط به Sonic Generations تمامی المان‌هایی که طرفداران درباره‌ی بازی اصلی محصول سال ۲۰۱۱ دوست داشتند را نشان می‌دهد، کمپین Shadow حکم یک تجربه‌ی داستانی مستقل و کاملاً جدید را دارد که بازیکنان در آن با Black Doom و دشمنانی مانند Doom’s Eye و Biolizard به مبارزه خواهند پرداخت. همان‌گونه که انتظار می‌رفت، شَدو در طول این کمپین از توانایی‌های جدیدی نیز بهره‌مند خواهد بود که تنوع جذابی به این محتوای داستان می‌بخشند.

بازی Sonic X Shadow Generations در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *