جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر زمان عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر شد

تریلر زمان عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازاریابی و تبلیغات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در چند ماه باقی‌‎مانده به انتشار آن با افت غیرمنتظره‌ای روبه‌رو بود اما مایکروسافت در نزدیکی تاریخ عرضه‌ی عنوان اکشن ماجراجویی موردانتظار خود، تصمیم به جبران این کمبود گرفته است. در همین راستا، این کمپانی به‌تازگی از تریلر زمان عرضه‌ی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 پرده برداشت تا نمایی کلی از آن‌چه که این عنوان برای بازیکنان تدارک دیده است را به نمایش بگذارد.

همانند بازی اول، در این دنباله نیز کنترل شخصیت سنوئا به بازیکنان سپرده خواهد شد که همچنان با مشکلات روانی مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند و با موجودات کابوس‌آور، مهاجمان و هیولاهای مختلفی به مبارزه خواهد پرداخت. این عنوان نسبت به بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با بهبودهای زیادی همراه بوده است و مبارزات آن تنها محدود به تقابل‌های یک در مقابل یک (1v1) خواهند بود. علاوه‌بر این، تمامی مبارزات به‌طور کامل در استودیو موشن کپچر شده‌اند و به نمایش درآمدن حرکاتی طبیعی را در حین گیم‌پلی تضمین می‌کنند.

این دنباله‌ی موردانتظار از نظر مدت زمان گیم‌پلی هم به بازی قبلی شباهت دارد و تجربه‌ی کوتاهی را ارائه می‌کند که احتمالاً بیشتر از ۷ الی ۸ ساعت به طول نخواهد انجامید. عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی هم در دستور کار مایکروسافت برای بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 نبوده است و این عنوان تنها به‌صورت دیجیتالی و با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار به فروش می‌‎رسد.

تریلر زمان عرضه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر شد

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از امروز، ۲۱ می ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳)، برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس بازی نیز تنها به نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه محدود شده است. با توجه به شایعات پیرامون این بازی، ظاهراً مایکروسافت از حالا به عرضه‌ی عنوان اکشن ماجراجویی خود برای پلی استیشن 5 فکر می‌کند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *