جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
آپدیت بعدی بازی Fallout 4 برای حل مشکلات به‌روزرسانی قبلی به‌زودی منتشر می‌شود

آپدیت بعدی بازی Fallout 4 برای حل مشکلات به‌روزرسانی قبلی فردا منتشر می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو بتسدا (Bethesda) با پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) خبر داد که آپدیت بعدی بازی Fallout 4 به‌منظور حل مشکلات و در دسترس قرار دادن گزینه‌های گرافیکی بیشتر، فردا دوشنبه ۱۳ مِی (۲۴ اردیبهشت‌ماه) منتشر خواهد شد.

آپدیت نسل بعدی موردانتظار بازی Fallout 4 در اوایل اردیبهشت در دسترس قرار گرفت و امکان ارتقاء به نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس این عنوان نقش‌آفرینی محصول سال ۲۰۱۵ را به‌صورت رایگان برای دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان فراهم کرد.

با این حال، به‌روزرسانی مذکور با مشکلات فراوانی در کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوتر روبه‌رو بود و امکان استفاده از مادهای قبلی را از بازیکنان نسخه‌ی کامپیوتر سلب می‌کرد. یکی دیگر از مشکلات این آپدیت به کاربرانی که بازی Fallout 4 را از طریق سرویس پلی استیشن پلاس به اکانت خود اضافه کرده بودند اجازه نمی‌داد که نسخه‌ی پلی استیشن 5 این بازی را دانلود کنند. به گفته‌ی بتسدا، این مشکل در حال حاضر برطرف شده است و مشترکان پلی استیشن پلاس هم‌اکنون می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی Fallout 4 بپردازند.

تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout 4، در مصاحبه‌ی جدیدش امکان همکاری با استودیوهای دیگر برای سخت عناوین بعدی این مجموعه‌ی پساآخرالزمانی را رد نکرد، چرا که بتسدا این روزها دنبال روش‌هایی برای افزایش بازده‌ی خود می‌گردد.

گفتنی است که سریال Fallout در پلتفرم آمازون پرایم طی ۱۶ روز اول انتشار موفق به جذب ۶۵ میلیون بیننده شد تا بعد از سریال ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings: The Rings of Power) به رتبه‌ی دوم پربیننده‌ترین سریال‌های این پلتفرم دست پیدا کند.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *