Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سازنده Helldivers 2 برنامه‌های جذابی برای پشتیبانی از این بازی دارد

سازنده Helldivers 2 برنامه‌های جذابی برای پشتیبانی از این بازی دارد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کسی انتظار نداشت که بازی Helldivers 2 در زمان عرضه با چنین استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شود و عملکردی بسیار موفقیت‌آمیز را برای استودیوی Arrowhead و سونی رقم بزند. توسعه‌دهندگان این بازی نیز از زمان عرضه تاکنون درگیر برطرف کردن بسیاری از مشکلات فنی آن و کمبود فضای کافی در سرورهای بازی بوده‌اند. با این حال، ظاهراً وضعیت بازی Helldivers 2 از این نظر در حال بهبود است و استودیوی Arrowhead Game توانسته این شرایط را تا حد زیادی تحت کنترل خود دربیاورد.

یوهان پیلستد به‌عنوان مدیرعامل استودیوی Arrowhead در صفحه‌ی توییتری خود اعلام کرد که این چند روز، اولین تعطیلات آخر هفته‌ای بود که سرورهای Helldivers 2 از زمان منتشر شدن بازی تاکنون توانست «بدون مشکل» از تمامی بازیکنان پشتیبانی کند. پیلستد در ادامه‌ی این توییت خبر داد که قدم بعدی برای بازی‌ Helldivers 2، با توجه به پایدار شدن وضعیت سرورهای این عنوان، بازگشت به برنامه‌های توسعه‌دهندگان با محوریت ارائه‌ی محتواهای جدید پس از عرضه خواهد بود.

«حالا فرصت داریم که روی بهبود این عنوان و از سرگیری برنامه‌ی اصلی خود تمرکز کنیم. چیزهای هیجان‌انگیز زیادی در راه است!»

پیلستد در یک توییت دیگر افزود که وظایف مربوط به سرورهای بازی در حال حاضر تنها به بهینه‌سازی خلاصه می‌شود و این امر با کمک مهندسان برتر سونی میسر شده است. در همین حال، اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Helldivers 2 نیز مشغول کار بر روی ایده‌های جذابی هستند.

همچنین مطالعه کنید
جهان بازی Death Stranding 2 بر اثر زلزله و سیل تغییر پیدا می‌کند!

همچنان از جزئیات برنامه‌های استودیوی Arrowhead برای پشتیبانی از بازی‌ Helldivers 2 اطلاعی نداریم اما قبلاً درباره‌ی اضافه شدن دشمنان، زیست‌بوم‌ها و اهداف جدید صحبت شده بود و این استودیو وعده‌ی منتشر کردن محتواهای داستانی جدید در قالب به‌روزرسانی‌های رایگان را داده بود. با توجه به موفقیت غیرمنتظره‌ی این بازی کوآپ آنلاین، استودیوی Arrowhead قصد دارد که اعضای بیشتری را استخدام کند و محتواهای گسترده‌تری را در آینده برای بازی Helldivers 2 در دسترس قرار دهد.

مدیرعامل استودیوی Arrowhead همچنین اعلام کرده بود که این استودیو «احتمالاً» در آینده به اضافه کردن امکان حفظ پیشرفت بین نسخه‌های مختلف بازی در پلتفرم‌های گوناگون (Cross-Progression) توجه نشان خواهد داد اما حالت بازیکن‌مقابل‌بازیکن (PvP) هرگز به این بازی اضافه نخواهد شد.

بازی Helldivers 2 را هم‌اکنون می‌توانید در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر تجربه کنید. سازنده‌ی این عنوان قبلاً در مورد دلایل استفاده از ابزار ضد تقلب در نسخه‌ی کامپیوتر توضیح داده بود و سیستم موردنیاز این بازی همراه با سیستم‌های پیشنهادی آن نیز مدتی قبل از عرضه توسط استودیوی Arrowhead مشخص شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>