Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای رایانه‌های شخصی تایید شد

انتشار بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای رایانه‌های شخصی تایید شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی مشترک استودیوی اپلیبات (Applibot) و اسکوئر انیکس که بازسازی عنوان Final Fantasy 7 را به شکلی رایگان در اختیار کاربران گوشی ارائه می‌دهد، اوایل این ماه به صورت جهانی برای اندروید و iOS عرضه شد. این‌طور که به نظر می‌آید، بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis آن‌قدر در حال سپری روزهای موفقی است که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) را به فکر گسترش مخاطبانش انداخته و این کمپانی ژاپنی به‌تازگی انتشار عنوان نقش‌آفرینی رایگان Final Fantasy 7: Ever Crisis را برای پلتفرم PC نیز تایید کرد.

اسکوئر انیکس از طریق حساب رسمی بازی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که بازی نقش‌آفرینی رایگان Final Fantasy 7: Ever Crisis به‌زودی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود و در فروشگاه استیم قابل دسترس خواهد بود. طبق گفته‌ی اسکوئر انیکس که همراه با استودیوی اپلیبات وظیفه‌ی توسعه و انتشار عنوان Final Fantasy 7: Ever Crisis را بر عهده دارد، نسخه‌ی مخصوص رایانه‌های شخصی این اثر نقش‌آفرینی به‌تازگی وارد دوران توسعه‌ی خود شده است. ناشر این بازی نقش‌آفرینی رایگان هم‌چنین تایید کرد که امکان انتقال پیش‌روی هم‌زمان و جابجایی بین گوشی‌ها و رایانه‌ی شخصی وجود دارد و این بازی از قابلیت Cross-Progression پشتیبانی می‌کند. با این وجود، هم‌چنان تاریخ انتشار مشخصی برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Final Fantasy 7: Ever Crisis تایید نشده و باید منتظر خبرهای بیشتری از سمت اسکوئر انیکس باشیم.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار سومین بسته الحاقی بازی SnowRunner مشخص شد

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis

در پایان، باید به این موضوع توجه داشت که تایید انتشار Final Fantasy 7: Ever Crisis برای رایانه‌های شخصی لزوماً به این معنی نیست که این عنوان نقش‌آفرینی برای کنسول‌ها هم عرضه خواهد شد اما با توجه به موفقیتی که این عنوان تا به حال تجربه نموده، شرکت اسکوئر انیکس به شکلی واضح مشتاق افزایش مخاطبان این اثر است.

تا انتشار رسمی بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای رایانه‌های شخصی، این عنوان نقش‌آفرینی را می‌توانید در حال حاضر با اندروید و iOS به شکل رایگان تجربه کنید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>