جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

احتمال وقوع اتفاقات بخش مدرن بازی Assassin’s Creed Codename Red در آینده

احتمال وقوع اتفاقات بخش مدرن بازی Assassin’s Creed Codename Red در آینده

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی است که شایعات جدیدی در مورد بخش مدرن بازی بعدی اساسینز کرید با نام رمزیِ رد/قرمز (Assassin’s Creed Codename Red) به گوش می‌رسد و این شایعات درباره‌ی اتفاق افتادن وقایع این بازی در “آینده‌ی بسیار دور” (برخلاف نسخه‌های قبلی که در گذشته جریان داشتند)، جزئیات قابل توجه‌ای را ارائه کرده‌اند. برای اطلاع از جزییات این گمانه‌زنی‌ها، با اِروتِک همراه باشید.

سر زدن به دوره‌های مختلف تاریخی در سری بازی اساسینز کرید همیشه در میان نقاط قوت و جاذبه‌های اصلی سری محسوب می‌شده است، اما درباره‌ی بخش‌های مدرن این سری دقیقاً نمی‌توان همین حرف را زد. داستان دوران مدرن سری اساسینز کرید به‌طور کلی در میان علاقه‌مندان و طرفداران این مجموعه از محبوبیت بالایی برخوردار نیست و دلیل این موضوع بیشتر از هر چیز دیگری، به مواردی نظیر شلوغی و پیچیدگی بیش از حد آن یا درگیرکننده نبودن این بخش برمی‌گردد. با این حال، به‌نظر می‌رسد کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت قصد دارد تغییری در این روند ایجاد کرده و این بخش از سری اساسینز کرید را به سبک جالبی متحول گرداند.

بازی Assassin’s Creed Codename Red که هنوز نام قطعی آن مشخص نیست و با نام رمزی «Red» مورد خطاب قرار می‌گیرد، با تایید رسمی یوبی‌سافت در دوران فئودال ژاپن جریان خواهد داشت. آخرین داستان مدرن سری با شخصیت لیلا حسن (Layla Hassan) در سال ۲۰۱۷ میلادی در بازی اساسینز کرید اوریجینز (Assassin’s Creed Origins) شروع شد و تا حد زیادی با عنوان اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhalla) در سال ۲۰۲۰ میلادی خاتمه یافت. با توجه به این موضوع، دقیقاً چه انتظاری می‌توانیم از عنوان بعدی سری اساسینز کرید داشته باشیم و بخش مدرن بازی Assassin’s Creed Codename Red به کدام سمت خواهد رفت؟ گزارش جدید تام هندرسون در خبرگزاری Insider Gaming از سفر به آینده خبر می‌دهد.

طبق گفته‌های تام هندرسون، بخش مدرن بازی Assassin’s Creed Codename Red در آخرین دهه‌ی قرن بیست و یکم و بین سال‌های ۲۰۹۰ و ۲۰۹۹ میلادی روایت خواهد شد. این عنوان هم‌چنین گروه جدیدی از کارمندان کمپانی «Abstergo Industries» را در قالب شخصیت‌های اصلی بخش مدرن خود معرفی می‌کند.

احتمال وقوع اتفاقات بخش مدرن بازی Assassin’s Creed Codename Red در آینده

کاربر Sliderv2 در یوتیوب نیز به‌تازگی موفق به پیدا کردن سکانس پس از تیتراژی از بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) شد که در بازی اصلی مورد استفاده قرار نگرفته بود. در این سکانس، دو شخصیت در حال گفت‌وگو درباره‌ی اتفاقی با نام «The Great Shift» هستند و به قرن بیست و یکم میلادی به عنوان «تاریخ باستانی» اشاره می‌کنند.

مورد قابل توجه‌ای که درباره‌ی این سکانس حذف‌شده وجود دارد، ربط آن به بازی Assassin’s Creed Codename Hexe است. چنین ارتباطی به بازی بعدی سری پس از عنوان Codename Red، به احتمال پرش زمانی سری اساسینز کرید میان این دو قسمت اشاره می‌کند و به‌نظر می‌رسد این مجموعه حتی به آینده‌ی دورتری خواهد رفت. اشاره به اتفاق مرموز «Great Shift» نیز شاید به حوادث بازی Assassin’s Creed Codename Red ربط پیدا کند.

اطلاعاتی که به‌تازگی از کمپانی یوبی‌سافت به بیرون درز کرده، از انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Red در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهد. یکی از کارکنان این کمپانی فرانسوی نیز پیش از این با اکانت لینکدین خود به این موضوع اشاره داشت. قسمت بعدی سری اساسینز کرید ظاهراً دارای ۲ شخصیت اصلی خواهد بود و کنترل یک سامورایی و یک شینوبی را در دوران فئودال ژاپن به‌‎دست می‌گیریم. با این حال، برای اطلاعات بیشتر باید تا اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی صبر داشت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *