جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

به‌روزرسانی "بزرگی" برای بازی Gran Turismo 7 تا هفته آینده منتشر خواهد شد

یک آپدیت “بزرگ” برای بازی Gran Turismo 7 تا هفته آینده منتشر خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به پست جدید خالق سری گرن توریسمو، به‌نظر می‌رسد یک به‌روزرسانی بزرگ و پرمحتوا برای بازی مسابقه‌ای و شبیه‌ساز رانندگی Gran Turismo 7 در راه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با اِروتِک همراه باشید.

کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، خالق سری گرن توریسمو و مدیرعامل استودیوی پولی‌فونی دیجیتال (Polyphony Digital)، با پست جدیدی که در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرد، به طرفداران وعده‌ی انتشار یک به‌روزرسانی “بزرگ” برای بازی Gran Turismo 7 را داد. به اشتراک گذاشتن تصاویر سیلوئت قبل از عرضه‌ی به‌‎روزرسانی‌های سری گرن توریسمو، طی سال‌های اخیر مرسوم شده است و خالق این سری نیز بار دیگر با عکس مرموز و متفاوتی پیشاپیش به استقبال این به‌روزرسانی بزرگ رفت.

هنوز در مورد تاریخ عرضه‌ی این به‌روزرسانی اطلاع دقیقی نداریم اما مشخص شده است که 7 خودروی جدید به بازی Gran Turismo 7 اضافه خواهند شد. با این حال، معلوم نیست که آیا پیست‌های مسابقه‌ی جدیدی نیز با این آپدیت در دسترس قرار خواهند گرفت یا خیر.

به‌روزرسانی "بزرگی" برای بازی Gran Turismo 7 تا هفته آینده منتشر خواهد شد
تصویر منتشرشده توسط کازونوری یامائوچی برای به‌روزرسانی “بزرگ” بازی Gran Turismo 7

طبق گزارش کاربر Nenkai در توییتر، این‌ها تمامی خودروهایی‌ هستند که در تصویر پست جدید کازونوری یامائوچی مشاهده می‌شوند:

  • خودروی لکسوس LFA ’10
  • خودروی دوج چلنجر SRT Demon ’18
  • خودروی نیسمو 400R ’96
  • خودروی مرسدس بنز 190E 2.5 – 16 Evolution II ’91
  • خودروی دوج چارجر RT 426 Street Hemi ’68
  • خودروی پورشه 911GT3 (992) RS ’22
  • خودروی تسلا موتورز مدل 3 عملکرد 23

اوایل امسال، خودروی نیسان GT-R نیسمو GT3’18 که در فیلم گرن توریسمو حضور قابل توجه‌ای داشت به بازی Gran Turismo 7 اضافه شد.

فیلم گرن توریسمو که تابستان امسال در سینماها به اکران درآمد، بر اساس داستان واقعی جان ماردن‌بورو (Jann Mardenborough) است که برنده‌ی رقابت‌های آکادمی جی‌تی (GT Academy) در سال ۲۰۱۱ میلادی شد و هم‌اکنون در سری مسابقات ژاپنی سوپر GT، با سایر راننده‌های ماشین‌های مسابقه‌ای به شکل حرفه‌ای رقابت می‌کند.

این فیلم توسط نيل بلومکمپ (Neill Blomkamp) کارگردانی شده که پیش از این وظیفه‌ی کارگردانی فیلم‌های نظیر منطقه ۹ (District 9)، چپی (Chappie)، الیسیوم (Elysium) و اهریمنی (Demonic) را داشته است. فیلمنامه‌ی فیلم گرن توریسمو را نیز جیسون هال، فیلمنامه‌نویس فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی (American Sniper)، در کنار زک بیلین، فیلمنامه‌نویس فیلم شاه ریچارد (King Richard)، نوشته‌اند.

در فیلم گرن توریسمو بازیگران نام‌آشنایی مانند اورلاندو بلوم و دیوید هاربر نقش‌آفرینی می‌کنند و نقش اصلی فیلم، جان ماردن‌بورو، به آرچی مدکوی (Archie Madekwe) رسیده است.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *