Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر زمان عرضه بازی Marvel's Spider-Man 2 منتشر شد

تریلر زمان عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سرانجام تریلر زمان عرضه‌ی بازی موردانتظار مرد عنکبوتی 2 (Marvel’s Spider-Man 2) منتشر شد و اکنون می‌توانیم نگاه جدیدی به برخی از ضدقهرمانان و شرورهای این بازی جهان‌باز داشته باشیم.

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) تنها چند روز قبل از عرضه‌ی رسمی بازی ابرقهرمانی جدیدش، تریلر هیجان‌انگیزی از عنوان Marvel’s Spider-Man 2 را به دست علاقه‌مندان این شخصیت محبوب مارول رساند. در این تریلر، شخصیت مایلز مورالس از پیتر پارکر برای شکست دادن ضدقهرمانان بازی درخواست کمک می‌کند. ضدقهرمانان و شرورهایی که برخی از آن‌ها پیش از این در تبلیغات و تریلرهای قبلی بازی رونمایی شده بودند، اما این تریلر جدید غافل‌گیری‌های جالب و منحصر‌به‌فردی نیز برای طرفداران شخصیت اسپایدرمن و ضدقهرمانان متعددش در آستین دارد. تریلر‌ زمان عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 را می‌توانید در ادامه تماشا کنید، اما این را هم در نظر بگیرید که تریلر‌ جدید ممکن است بخش‌هایی از داستان اصلی بازی را فاش کند.

در تریلر‌ زمان عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 نه‌تنها بازگشت شخصیت مستر نگاتیو (Mister Negative) تایید می‌شود، که برای اولین‌بار شاهد حضور مرد شنی یا همان سندمن (Sandman) در تریلرهای بازی ابرقهرمانی جدید اینسامنیاک گیمز هستیم. بخش قابل توجه‌ای از این تریلر هم به پیتر پارکر و تسخیر شدنش توسط سیمبیوت اختصاص دارد و می‌توانیم شاهد حمله‌ی پیتر به دوستانش باشیم. علاوه بر این‌ها، شخصیت ونوم (Venom) نیز نقش بسیار پررنگی در این تریلر بازی می‌کند و برجسته‌ترین بخش تریلر زمان عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 به نمایش او و قدرت‌های سیمبیوتی‌اش می‌گذرد.

بازی Marvel's Spider-Man 2

بازی ابرقهرمانی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. تریلر سینماتیک این بازی جهان‌باز مورد انتظار را نیز می‌توانید از اینجا تماشا کنید. استودیوی اینسامنیاک گیمز به‌تازگی از لباس‌های مخصوص بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی کرد و جزئیات بیش‌تری در مورد گزینه‌های شخصی‌سازی تنظیمات بازی مانند امکان تنظیم آسیب ناشی از سقوط به اشتراک گذاشت.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار بازی اساسینز کرید میراژ برای آیپد و آیفون اعلام شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>