جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر سینماتیک بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

تریلر سینماتیک بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تریلر جدید بازی مرد عنکبوتی 2 (Marvel’s Spider-Man 2)، نبرد هیجان‌انگیز پیتر پارکر و مایلز مورالس با ونوم در خیابان‌های منهتن را به نمایش می‌گذارد. نبردی که کم‌تر از یک ماه دیگر در قالب این بازی ابرقهرمانی مورد انتظار ادامه پیدا می‌کند.

با وجود اینکه بخش‌هایی از تریلر سینماتیک بازی Marvel’s Spider-Man 2 طی روزهای اخیر در شبکه‌ی اجتماعی توییتر دست به دست (و با پیگیری‌های سونی، حذف) می‌شد، نسخه‌ی کامل و رسمی این تریلر سینماتیک بالاخره در دسترس قرار گرفت. در این تریلر مهیج، به نظر پیتر پارکر و مایلز مورالس در خیابان‌های منهتن به مبارزه با ونوم می‌پردازند و هم‌زمان با دغدغه‌ها و نگرانی‌های احساسی خود درباره‌ی نجات مردم شهر و عزیزانشان روبه‌رو می‌شوند. نسخه‌ی کامل این تریلر سینماتیک را می‌توانید در ادامه‌ی این متن تماشا کنید اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که تریلر جدید عنوان Marvel’s Spider-Man 2، بخش مهمی از داستان قسمت قبلی را لو می‌دهد.

داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2 حدود نه ماه بعد از وقایع بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ادامه پیدا می‌کند و در این دنباله‌ی مورد انتظار، بار دیگر نقش پیتر پارکر و مایلز مورالس را در قالب شخصیت اسپایدرمن به دست خواهیم گرفت. این‌طور که به نظر می‌آید، طی داستان این بازی است که پیتر پارکر با هری آزبورن ملاقات جدیدی دارد و پس از یک‌سری اتفاقات نامعلومی، سیمبیوت راه خودش را به بدن پیتر پیدا نموده و او را آلوده می‌کند. این ارتباط با سیمبیوت باعث بروز قدرت‌ها و قابلیت‌های جدیدی برای پیتر پارکر می‌شود اما همراه با آن، از نظر ذهنی نیز تاثیر واضحی بر او می‌گذارد. اگر این‌ها به تنهایی کافی نبود، دقیقاً در همین زمان است که شخصیت کریون و شکارچی‌هایش وارد شهر نیویورک می‌شوند و به دنبال شکار دکتر کرت کانرز یا همان مارمولک هستند.

بازی Marvel's Spider-Man 2

علاوه بر اینکه نقشه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 تقریباً دو برابر قسمت اول طراحی شده، این بازی ابرقهرمانی شامل ویژگی‌ها و مراحل جدید و متنوعی نیز می‌شود و برای انجام دادنشان می‌توانید هروقت که خواستید، آزادانه و به سادگی بین دو شخصیت پیتر پارکر و مایلز مورالس جابجا شوید.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر امسال (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ به شکل انحصاری عرضه خواهد شد. از اطلاعات و جزئیات بیش‌تری در مورد لباس‌های مخصوص این بازی نیز کمی زودتر و در تاریخ ۲۰ مهر رونمایی می‌شود.

منبع: GamingBolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *