70 میلیارد بازدید روزانه ویدئوهای Short

70 میلیارد بازدید روزانه ویدئوهای Short | گزینه‌های جدید تبلیغات یوتیوب که کسب‌وکار شما را متحول می‌کنند!

اشتراک‌گذاری:

با افزایش علاقه کاربران به دیدن ویدئوهای Short در یوتیوب، این پلتفرم اعلام کرده است که تا پایان سال 2024 میلادی، گزینه‌های جدید تبلیغاتی را راه‌اندازی می‌کند که مناسب کسب‌وکارهایی خواهند بود که قصد تبلیغ بر روی ویدئوهای شورت را دارند. این یعنی این که کسب‌وکارها از این به بعد می‌توانند با تبلیغ در یوتیوب و راه‌اندازی کمپین‌های بهینه شده برای ویدئوهای Short، از پتانسیل این ویدئوها برای نمایش محصولات و یا خدمات خود به کاربران هدف استفاده کنند.

گوگل اطلاعات زیادی از این تبلیغ‌ها را منتشر نکرده است؛ اما احتمالا مثل سایر گزینه‌های تبلیغات در گوگل، مواردی مثل گزینه‌های هدف‌گیری پیشرفته، نتیجه‌گیری سریع از تبلیغات و یا امکان آنالیز و بررسی کمپین‌های تبلیغاتی از قابلیت‌های این مدل از تبلیغات باشند.

باید توقع چه چیزی را داشته باشیم؟

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم؛ گزینه‌های تبلیغاتی جدیدی که یوتیوب قرار است از آن‌ها رونمایی کند؛ برای ویدئوهای Short طراحی شده و این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را برای هدف‌گیری کاربرانی که ویدئوهای Short را می‌بینند طراحی کنند.

استیکرهای تبلیغاتی که بر روی ویدئوهای شورت نمایش داد می‌شوند

اولین مدل تبلیغاتی که قرار است در سال آینده با آن مواجه شویم؛ تبلیغات نمایش استیکر بر روی ویدئوهای شورت (stickers on Shorts ads) است. نحوه عملکرد این تبلیغات بدین صورت است که در آن، یک عکس تکی از محصول و یا خدمات شما در گوشه ویدئوهای شورتی که کاربران هدف در حال تماشا آن هستند به آن‌ها نمایش داده می‌شود.

اگر این عکس به اندازه‌ای جذاب باشد که کاربران بر روی آن کلیک کنند؛ چند عکس دیگر که تنوع محصولات و یا خدمات شما را به کاربران نشان می‌دهند؛ در صفحه بالا آمده و کاربران با کلیک بر روی آن‌ها به صفحه محصول و یا خدمات شما منتقل می‌شوند.

تبلیغات stickers on Shorts ads یوتیوب

نکته: با توجه به این که این مدل تبلیغاتی گزینه جدیدی است؛ احتمال می‌رود در ابتدای کار خود کاربران تمایل بیشتری برای کلیک بر روی عکس‌های شما داشته باشند.

تبلیغات تصاویر متحرک

مدل تبلیغاتی دیگری که یوتیوب قرار است از آن رونمایی کند؛ تبلیغات تصاویر متحرکی است که بر روی ویدئوهای Short نمایش داده می‌شوند. این نوع تبلیغات، با نمایش چندین عکس از محصولات و یا خدمات کسب‌وکارها، این امکان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا از طریق گزینه دیگری با کاربران ویدئوهای شورت یوتیوب در ارتباط باشند.

تبلیغات Animated image ads یوتیوب

ابزار Creator Partnerships تبلیغات گوگل ادز

علاوه بر گزینه‌های تبلیغاتی که در موردآن‌ها صحبت کردیم؛ گوگل از ابزار جدیدی برای تبلیغات ویدئویی خود با نام Creator Partnerships رونمایی کرده است.

این ابزار، مرکزی است که امکان ارتباط با اینفلوئنسر ها را برای کسب‌وکارا فراهم کرده و این فرصت را به آن‌ها می‌دهد تا به صورت مستقیم برای تبلیغات و یا لینک‌های افیلیت مارکتینگ با این افراد همکاری کنند.

چرا این آپدیت‌ها برای کسب‌وکارها مهم است؟

گزینه‌های جدید تبلیغاتی و ابزار جدیدی که گوگل برای ارتباط با اینفلوئنسرها طراحی کرده است؛ همگی می‌توانند مزیت‌های مختلفی برای کسب‌وکارها داشته باشند. این موارد از جمله مهم‌ترین این مزایا هستند:

  • استفاده از پتانسیل ویدئوهای شورت برای افزایش فروش: ویدئوهای Short یوتیوب با بیش از 70 میلیارد بازدید ماهانه، به عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین فرمت‌های ویدئویی در میان کاربران در نظر گرفته می‌شود. با فراهم شدن این گزینه تبلیغاتی، کسب‌وکارها این فرصت را پیدا خواهند کرد تا از این گزینه رو به رشد یوتیوب استفاده کرده، بازدید تبلیغات خود را افزایش دهند و نتیجه بهتری از کمپین‌های خود بگیرند.
  • کنترل پیشرفته بر روی محل قرار گیری تبلیغات: این که کسب‌وکارها بتوانند منحصرا کمپین‌هایی برای ویدئوهای Short بسازند؛ این فرصت را به آن‌ها می‌دهد تا طراحی تبلیغات خود را با عادات مورد علاقه کاربران برای تماشا ویدئو تطبیق داده و تبلیغاتی را به آن‌ها نمایش دهند که برای کاربران آزار دهنده نیستند.
  • استفاده از پتانسیل اینفلوئنسر مارکتینگ در گوگل ادز: و بالاخره، مورد انتظارترین گزینه تبلیغاتی که واقعا جای آن در گوگل ادز خالی بود. اینفلوئنسر مارکتینگ و استفاده از پتانسیل مخاطبان افراد شناخته شده در یوتیوب، از گزینه‌هایی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه یک کسب‌وکار داشته باشد. این که در پنل گوگل ادز بتوانید به صورت مستقیم با این افراد در ارتباط باشید؛ کار شما را در استفاده از این گزینه بازاریابی به مراتب راحت‌تر می‌کند. هنوز اطلاعات دقیق از این ابزار منتشر نشده است؛ اما احتمالا امکان پیشنهاد و بررسی اینفلوئنسرهای مختلف برای همکاری نیز در این ابزار وجود داشته باشد که کار کردن با آن را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

آیا آماده تبلیغ در یوتیوب هستید؟

تمام مدل‌های تبلیغاتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم؛ گزینه‌هایی هستند که پتانسیل جذب مشتریان بیشتر و ایجاد علاقه در آن‌ها برای خرید محصولات و یا خدمات شما را دارند. اما اگر شناختی از یوتیوب و استراتژی‌های مختلف برای تبلیغ در آن نداشته باشید؛ چگونه می‌توانید نتایج خوبی برای کمپین‌های تبلیغاتی خود بگیرید؟

درست در همین جاست که کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند از خدمات آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ واسط در این مورد استفاده کنند. جایی که شما می‌توانید از تخصص کارشناسان تبلیغات در یوتیوب استفاده کرده، استراتژی‌های مختلف را امتحان کنید و کمپین‌های خود را برای رسیدن به بهترین نتیجه بهینه کنید.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *