جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فیلم Eternal Champions با اقتباس از بازی مبارزه‌ای قدیمی سگا ساخته خواهد شد!

فیلم Eternal Champions با اقتباس از بازی مبارزه‌ای قدیمی سگا ساخته خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی مبارزه‌ای Eternal Champions که در سال ۱۹۹۳ برای کنسول‌های جنسیس یا همان مگا درایو سگا عرضه شده بود، در قالب یک فیلم سینمایی لایو اکشن اقتباس خواهد شد. با توجه به گزارش جدید نشریه‌ی هالیوود ریپورتر، نویسندگی این اقتباس برعهده‌ی درک کانولی است که سابقه‌ی کار روی فیلم‌های بزرگ و مطرحی مانند سه‌گانه‌ی دنیای ژوراسیک (Jurassic World)، Detective Pikachu و Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker را دارد.

تولید این فیلم قرار است توسط کمپانی اسکای‌دنس (Skydance) انجام شود که سال آینده با پارامونت گلوبال (Paramount Global) ادغام خواهد شد. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرانگر تهیه‌کنندگان اسکای‌دنس هستند و توروا ناکاهارا که در تولید فیلم‌های جدید سونیک (Sonic the Hedgehog) و سریال ناکلز (Knuckles) نقش داشت، به‌نمایندگی از سگا فیلم لایو اکشن بازی Eternal Champions را تهیه‌کنندگی می‌کند.

فیلم Eternal Champions با اقتباس از بازی مبارزه‌ای قدیمی سگا ساخته خواهد شد!

داستان این عنوان مبارزه‌ای کلاسیک، حول محور موجود اسرارآمیزی به نام «Eternal Champion» می‌چرخد، که پیش‌بینی می‌کند بشر در نتیجه‌ی مرگ افراد کلیدی و مهم تاریخی منقرض خواهد شد. این شخصیت از قدرت خود برای نجات موقت روح این افراد مهم درست قبل از مرگشان استفاده می‌کند، اما تنها می‌تواند یکی از آن‌ها را برای همیشه زنده کند. به این ترتیب، هدف از برگزاری تورنمنت مبارزه‌ای بازی Eternal Champions، پیدا کردن شخصی است که می‌تواند با شکست دادن دیگران، زندگی خود را پس بگیرد و تعادل را به بشریت بازگرداند.

شایان ذکر است که دنباله‌ی بازی Eternal Champions برای کنسول مگا سی‌دی یا همان سگا سی‌دی نیز عرضه شد و ۱۳ مبارز قابل کنترل جدید را به این عنوان اضافه کرد.

فیلم سینمایی Eternal Champions تنها یکی از اقتباس‌های در دست ساخت بر اساس عناوین و آی‌پی‌های مختلف سگا به حساب می‌آید. روند ساخت فیلم‌ها و سریال‌های لایو اکشن دیگری با اقتباس از آثاری مانند Comix Zone و Space Channel 5 و Streets of Rage (که در ایران به‌عنوان «شورش در شهر» شناخته می‌شود) آغاز شده است و حتی انیمیشن سریالی سری آرکید Golden Axe نیز ساخته خواهد شد.

سریال لایو اکشن ۶ قسمتی Like a Dragon: Yazkua از سری بازی‌های محبوب و جذاب یاکوزا نیز در پاییز امسال از طریق پلتفرم پرایم ویدیو (Prime Video) آمازون منتشر خواهد شد. ۳ قسمت اول این سریال به‌صورت همزمان برای انتشار در روز ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برنامه‌ریزی شده است، در حالی که علاقه‌مندان برای تماشای ۳ قسمت نهایی باید تا تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) منتظر بمانند.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *